bubba96 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hallo Når man tek ei 1,5 liter flaske og tilsetter 0,5 kg sukker og en pose tørrgjær. også fyller man flaska halvfull med eplejuice og deretter resten av flaska med vann. også la det stå i romtempratur i 3 veke. Da blir det til sats... men hva er sats? Er denne oppskrifta grei? Kan man drikke rein sats? hvor mange % er sats?? Mvh Bubba Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sats er blandeforholdet. IKKE DRIKK DET..... du blander en sats, så bruker du et brenneapperat som igjen vil lage sprit. Spriten kan du derimot drikke om du har gjort det riktig. Og, nei denne oppskriften funker ikke. forholdet er vel ok, men ikke mengden. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Sats er blandeforholdet. IKKE DRIKK DET..... du blander en sats, så bruker du et brenneapperat som igjen vil lage sprit. Spriten kan du derimot drikke om du har gjort det riktig. Og, nei denne oppskriften funker ikke. forholdet er vel ok, men ikke mengden. hvorfor kan ikkje eg drikke det? :O http://hybelblabla.blogg.no/1265360854_hvordan_lage_gratis_a.html?c=1299434164487 dei sier dei har prøvd de :O Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 dei sier dei har prøvd de :O Ja, stol på det noen tilfeldige tullinger sier på bloggen sin, spesielt når det kommer til alkohol. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 hva med å bare sette opp en dunk med vin eller øl ? Eller du kan jo klatre ned i kloakken og samle litt veske derfra. Så kan du mekke deg noe Jenkem. Tar ikke 3 uker engang å fylle en ballong med gasser http://www.youtube.com/watch?v=2UsNbsjpuLc 3 Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Men kan noen svare meg? Hvorfor kan jeg ikke drikke de? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du kan ikke drikke det fordi du er 15 år. Det vil dessuten smake dritt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg antar at du er født i '96... Liksom, det du leser er fra en blogg. De sier de har prøvd det, men bevis mangler. Ta og finn noe som har bevis og god dokumentasjon så kanskje du kan prøve Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Sats er fullt akseptabelt som rusmiddel .. så lenge du er forberedt på at du kommer til å være mer på do enn noe annet sted de neste timene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fordi det smaker ræv, får deg til å spy som ei alke, og være dårlig i magen i dagesvis. Det er gift, det er ikke noe man drikker for å bli full. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du er jo gammel nok til å drikke sånn likørsats de selger overalt Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 kordan kan eg drikke meg full da?? Eg får ikkje kjøpt alkohol Kor kan eg få tak i det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kor kan eg få tak i det? Vent til du blir gammel nok, du. Du kommer ikke til få hjelp av oss til å skaffe deg alkohol. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Sats er blandeforholdet. IKKE DRIKK DET..... du blander en sats, så bruker du et brenneapperat som igjen vil lage sprit. Spriten kan du derimot drikke om du har gjort det riktig. Og, nei denne oppskriften funker ikke. forholdet er vel ok, men ikke mengden. Vist eg tek vinsyre pulver får å fjerne gjær smaken også blanda det med brus eller noke sant kan eg drikke det da? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 kordan kan eg drikke meg full da?? Eg får ikkje kjøpt alkohol Kor kan eg få tak i det? Istedet for å drikke sats kan du heller få noen til å kjøpe deg noen øl. Bedre, og mye tryggere enn og finne oppskrifter på internett. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 det går an å drikke (trooor faktisk sats kan oppnå 20% uten att det brennes) men anbefaler det ikke! det smaker dritt, og du spyr garantert av det. Hadde en i klassen som skulle lage heimbrent, men han fikk ikke tik å lage brenneaparatet, så han drakk heller opp satsen. han blannet satsen med saft for å få en litt bedre smak... men må si jeg aldri har sett noen spy så mye noen gang før, å for en lukt det ble! Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 det går an å drikke (trooor faktisk sats kan oppnå 20% uten att det brennes) men anbefaler det ikke! det smaker dritt, og du spyr garantert av det. Hadde en i klassen som skulle lage heimbrent, men han fikk ikke tik å lage brenneaparatet, så han drakk heller opp satsen. han blannet satsen med saft for å få en litt bedre smak... men må si jeg aldri har sett noen spy så mye noen gang før, å for en lukt det ble! Med da svaka jo dritt på grunn av gjæra, så vist man tilsette vinsyre, så smaka man ikkje gjæra lenger Men er det fordi det smaka dritt han spydde eller fordi det er "giftig"? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Regner med han spydde fordi det smaka dritt btw: saft fjerner ikke gjærsmaken Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 det går an å drikke (trooor faktisk sats kan oppnå 20% uten att det brennes) men anbefaler det ikke! det smaker dritt, og du spyr garantert av det. Hadde en i klassen som skulle lage heimbrent, men han fikk ikke tik å lage brenneaparatet, så han drakk heller opp satsen. han blannet satsen med saft for å få en litt bedre smak... men må si jeg aldri har sett noen spy så mye noen gang før, å for en lukt det ble! 14% er vel det korrekte om jeg husker rett. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Regner med han spydde fordi det smaka dritt btw: saft fjerner ikke gjærsmaken Vist man tilsetter vinsyre da? d fjerna jo gjær smaken :O da smaka det vel ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå