Bearar Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei! Har vært noen som har gjort rampestreker på en liten tv og et speil. Noen idé for hvordan jeg kan få det bort? Får skrapt det litt bort med neglene, men veldig vanskelig. Sparkelfjerner er prøvd, men jeg egentlig på jakt etter et sterkt stoff som er beregnet for det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Lynol burde vel gjøre susen. Spørsmålet er om det ikke gjør mer enn susen, og at du derfor burde gå for noe med litt mindre futt. Uansett, sannsynligheten er vel stor for at du må kjøpe stoffet et sted de har greie på det. Endret 6. mars 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Du har nok rett. Tenkte bare å høre først, i tilfelle noen hadde like gode forslag som "proffene" Takk for svar Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Bra TV da. Funker som soveromstv. Står på et veggfeste som gjerne bør bli stående, da merkene etter det blir stygge. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Bra TV da. Bedre enn soveroms tv`n til mor di. 6 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Fikk skrapt bort det som var, så problemet er løst. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva har vi sakt om å legge ut bilder av seg selv på internettet Hermann. 4 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg lurer jo veldig på hvordan det skjedde ? Unger i hus ? Bedritne venner ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 så du bytter ikke ut den bedritne gamle TVen fordi at du da må skru ned veggfestet, og det vil etterlate seg stygge merker? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Han er miljøbevist nabogutten ! Man tager hva man haver Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva har vi sakt om å legge ut bilder av seg selv på internettet Hermann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Siden saken er løst og tråden nå bare fungerer til å tiltrekke seg spam stenger jeg den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg