p0pc0rn Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei. Vurderer å kjøpe dette anlegget til min Samsung tv. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=592163 Men er ikke noe racer på dette med kabler og koble opp. Så er det noen som vet om dette er enkelt og koble opp mot min tv. Må jeg kjøpe noe mer kabler eller følger alt jeg trenger med? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det følger nok med en komposittkabel, men du bør kjøpe med en HDMI-kabel dersom du skal koble anlegget til TVen din. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Skal koble det til tv ja. Så alt burde være relativt greit å koble opp? Er bare redd for å gå på en smell om jeg kjøper dette så mangler jeg en hel del for å koble det opp til tvn Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gikk inn på Samsung sine sider, og sjekket bruksanvisningen. I følge den så følger det kun med komposittkabel, og med den får du ikke noe HD-bilde akkurat. Det eneste du trenger for å koble dette anlegget til TVen din, (jeg antar at det er en flatskjerm med HDMI-inngang) er en HDMI-kabel. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Ok. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå