vegge Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hvis du skulle brent en musikk-CD akkurat nå.. .. hvilke sanger skulle vært med? Jeg trenger ikke forslag til hele CD-er, men hadde satt stor pris på noen tips. PS. Vet det har vært lignende poster, men utvalget av musikk forandrer seg jo stadig. Svar skikkelig de som har lyst (dere andre får ta en tur til Off-topic..) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hmm: 1.Crematory-Never 2.Crematory- The Holy one 3. Crematory- Unspoken 4.My Dying Bride- The Isis script 5. My dying bride- The deepest of all hearts 6. Cradle of filth- From the cradle to enslave 7. In Flames- Egonomic 8. Gardenian- Deserted Osv... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hva slags musikk liker du da? Bjørn Eidsvåg & Lisa Nilson - Mysteriet Deg Bertine Zetlitz - Twisted Little Star Beyoncé Knowles feat. Jay-Z - Crazy In Love N.E.R.D. - Lap Dance Nightwish - Fantasmic Dina - Bli Hos Meg Daft Punk - Around The World Busted - Year 3000 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Linkin Park - Easier to run Dream Theater - Wait to sleep Bryan Adams - Cloud nr 9 Three Doors Down - Here without you Evanescence - Taking over me Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hvis du skulle brent en musikk-CD akkurat nå.. .. hvilke sanger skulle vært med? Jeg trenger ikke forslag til hele CD-er, men hadde satt stor pris på noen tips. PS. Vet det har vært lignende poster, men utvalget av musikk forandrer seg jo stadig. Svar skikkelig de som har lyst (dere andre får ta en tur til Off-topic..) Jeg skulle svidd ut St. Anger, fordi jeg nettopp har lastet den ned og fordi jeg liker tanken på at plata da har kostet meg 2 kroner i stedet for 120-130, og ikke fordi jeg er en spesielt hengiven fan av Metallica... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hva slags musikk liker du da? Jeg hører på det meste. Klager ikke på popmusikk, men blir fort lei.. Sanger som jeg akkurat har blitt nesten lei av..; The Rasmus - In The Shadows Mandy & Randy - Nothings Gonna Stop Us Now Scooter - The Night Klovner I Kamp - Fritt Villt Evanessence - Bring Me To Life A.Moe - Mom Is Home Frank Zappa - Bobby Brown Evanescence - Taking Over Me Bruce Springsteen - Waitin' on A Sunny Day Shaggy - Strenght Of A Woman Craig David - Rise And Fall (Ft. Sting) Busta Rhymes - I Know What You Want HIM - This Fortress of Tears HIM - Gone With The Sin Turbonegro - Sell Your Body Ikke noe galt med Bjørn Eidsvåg eller Dina men denne CD-en må kunne høres på i bilen. Og da passer ikke de to overnevnte. Trenger vel ikke grunngi det noe mer.. heh. Takk for tips forresten - jeg skal sjekke ut musikken. Ikke tenk så mye på hva jeg liker - bare gi meg et par bra sanger du for tiden har i playlista! Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 The Hellacopters - By the Grace of God The Cardigans - You`re the Storm Fu Manchu - California Crossing Manic Street Preachers - Elvis Impersonator Blackpool osv.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ser ut som om tråden er ganske aktiv, selv midt på natta, så jeg slenger opp en liten request selv; hvilken sang er dette? Tok den opp på webradio, men de sa seff ikke hva den het. Det er trance/techno elns, så de som har fobi mot det får holde seg unna:p Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Og enda en pop-sang. Hvilken er dette? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Og enda en pop-sang.Hvilken er dette? http://www.dapslyrics.com/2003/s/Stuck-Sta...aceyOrrico.html Denne? Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Akkurat nå: British Steel! :wink: (De som ikke vet hvem som har laget British Steel-albumet kan gå og gjemme seg ) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Dandy Warhols - Godless Nirvana - Lithium Audioslave - Gasoline og evt. RATM - Ashes in the fall :-) Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 VNV Nation - Praise the Fallen Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Prøv Evanescence - whisper Incubus - Idiot box Chevelle - Closure The clash - Rudi cant fall Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 The Kovenant - SETI Meget bra plate Og til dere kjipinger som sikkert aldri har kjøpt ei plate: Føles det ikke litt bedre å sitte inne med et skikkelig verk? Laster ned mp3 selv, men kjøper en del. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Og enda en pop-sang.Hvilken er dette? http://www.dapslyrics.com/2003/s/Stuck-Sta...aceyOrrico.html Denne? Yup!! takk takk;) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg skulle svidd ut St. Anger, fordi jeg nettopp har lastet den ned og fordi jeg liker tanken på at plata da har kostet meg 2 kroner i stedet for 120-130, og ikke fordi jeg er en spesielt hengiven fan av Metallica... Men du fikk ikke med den kule DVD'en. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Tror jeg ville brent meg en mix av: Suzanne Vega Nick Cave Annie Lennox Chris Rea Rolling Stones Manic Street Preachers Bryan Adams Yello Alanis Morissette ++ er litt i mellow mood i dag Fikk forresten St. Anger CD'en i posten i går, med bonus DVD med studio opptakene på film. Småkult. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg kunne seriøst tenkt meg å brenne den nye til Metallica på et bål, verste jeg har hørt på lenge. Håper alle som skaffer den laster den ned fremfor å kjøpe den, det fortjener de. Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 individ rappen til Are og Odin. den er tøff. tror du skal kunne finne den på www.nrk.no/p3 på are og odins webside. begynner å bli litt gammel etterhvert, men jeg liker den fremdeles:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå