benitadama Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg må henge opp noen nye bilder på veggen min hjemme, den er så stor og tom. Og siden jeg ikke er noe flik til å ta bilder må jeg kjøpe dem da. Er det noen som vet om et sted på internett å handle? Jeg ville foretrukket å bare kjøpe det fort her. Liker masse forskjellig fotorgrafier (nesten alt) og trenger forskjellige størrelser, men de må være ganske store! Takk 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dette er vel litt på kanten ift reklame, men jeg kan selge utskrifter som er inntil 61 cm på korteste side - billig. Men det blir frakt i tillegg hvis du ikke bor i Trondheims-området. Lenke til kommentar
benitadama Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Dette er vel litt på kanten ift reklame, men jeg kan selge utskrifter som er inntil 61 cm på korteste side - billig. Men det blir frakt i tillegg hvis du ikke bor i Trondheims-området. Jeg så på bildene dine, de var flotte men jeg ser etter noe mer fargerikt, og kanskje litt mer "moderne/annerledes"? Men jeg skal iaf. tenke på det! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Den er grei. Og finner du noen bilder fra andre som du liker, kan jeg fortsatt skrive dem ut til en rimelig pris. Da selvfølgelig etter avtale med fotografen. Edit: Har du forresten sett på Abstrakt-settet mitt på Flickr? Kan hende det er noe der som er fargerikt nok for deg. Endret 6. mars 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
nitte45 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg må henge opp noen nye bilder på veggen min hjemme, den er så stor og tom. Og siden jeg ikke er noe flik til å ta bilder må jeg kjøpe dem da. Er det noen som vet om et sted på internett å handle? Jeg ville foretrukket å bare kjøpe det fort her. Liker masse forskjellig fotorgrafier (nesten alt) og trenger forskjellige størrelser, men de må være ganske store! Takk Jeg kjøpte bilder på http://www.artbycecce.com, de er norske tror jeg. Ble veldig fornøyd! Bildene er veldig fine og man kan velge mellom et bredt utvalg av størrelser. Hvis du ikke allerede har kjøpt noe så annbefales denne siden. lykke til! Lenke til kommentar
benitadama Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg må henge opp noen nye bilder på veggen min hjemme, den er så stor og tom. Og siden jeg ikke er noe flik til å ta bilder må jeg kjøpe dem da. Er det noen som vet om et sted på internett å handle? Jeg ville foretrukket å bare kjøpe det fort her. Liker masse forskjellig fotorgrafier (nesten alt) og trenger forskjellige størrelser, men de må være ganske store! Takk Jeg kjøpte bilder på http://www.artbycecce.com, de er norske tror jeg. Ble veldig fornøyd! Bildene er veldig fine og man kan velge mellom et bredt utvalg av størrelser. Hvis du ikke allerede har kjøpt noe så annbefales denne siden. lykke til! Takk! Jeg har da allerede funnet noen flotte bilder fra en amerikansk side, men det var ganske fine bilder! kanskje jeg handler der neste gang;) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Ta pgså en titt på ferdige bilder hos Skeidar, Bohus, Living, Ikea eller andre interiør/møbelforretninger. Mye bra og kanske noe som passer deg. Også bruktbutikker og auksjoner kan ha bilder som passer. Endret 31. mars 2011 av PerB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå