L.. Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Litt mod fra meg også. http://mod.lodott.net/ Ikke klag ennå, jeg har en del bilder igjen jeg må fikse på. Så kommer mer. Det lover jeg. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 for en håpløs mod.. bruk tia di på noe annet heller Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 for en håpløs mod.. bruk tia di på noe annet heller Ikke vær så negativ da.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Er det et kitty/doggy tower på det store bildet?? ;p Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Er det et kitty/doggy tower på det store bildet?? ;p doggy. Bilder vil komme i løpet av morgen dagen. Må bare finne en ledning til i morgen. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 for en håpløs mod.. bruk tia di på noe annet heller Greit det surpomp. Jeg har andre ting på gang også. Og som jeg sa Ikke klag ennå. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Nå har jeg delt ut flere bilder. Si noe positivt da. I værste fall noe negativt. MEN SI NOE DA. Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Den doogy modden var bra.. det er ikke helt min smak , men den så litt kul ut. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Morsom mod det der da. Så den på TG. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Som sagt, jeg hare nevnt det før og jeg sier det glatt igjen, den doggyen var konge. Selv om den så litt ond ut. Landroveren var ikke helt min ting, men tøft å gjøre noe slitk Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Landroveren var jo litt stilig, kjører den ? Bikkja var også fet, men blir det ikke veldig varmt inni der? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Landroveren er bare til pynt og bruken er til å lyse opp tastaturet når jeg spiller,da gidder jeg ikke å ha taklampen på. Voff voff her desverre ikke testet i sommer varmen siden eieres forloved trodde den var brannfarlig og krevde at hun byttet kabinett. Så nå står den til pynt i stuen. Men over til poenget med varmen. Det er ikke værre enn å kjøpe lyddemping for å klistre på inni. Og hvis ikke overklokking er et must så overlever nok alt utstyr der inni. Vi hadde uansett en 120mm vifte baki i tilegg til PSU viften. Bra dempet av lyden uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå