KoKo_ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Har fått med meg at langrennsløpere har ETT "superpar", hva er det som er så spesielt med dette paret som de ikke klarer å lage flere like par av? Endret 6. mars 2011 av KoKo_ Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har fått med meg at langrennsløpere har ETT "superpar", hva er det som er så spesielt med dette paret som de ikke klarer å lage flere like par av? Det er vel ikke værre en at det er det beste paret de har. Jeg går utifra at slike ski ikke masseproduseres, og alle skiene har ørsmå variasjoner i egenskapene dems. Nå skal det sies at jeg ikke har peiling på langrenn da... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvis du går ut og kjøper deg langrennski, så vil du kanskje måtte prøve minst 5-6 par av samme skimerke/skitype for å finne det som passer deg best. - Det vil alltid være litt forskjell på skiene. - Akkurat slik er det jo for landslaget også, det er som sagt over her ørsmå forskjeller, de er jo produsert i et materiale som gjør det vanskelig å få det 100% likt hver gang, og når alt annet er spisset 100% så vil de selvsagt merke slike små forskjeller mye bedre enn en vanlig turløper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå