Gå til innhold

Skal jeg kjøpe et eller to skjermkort?

Anbefalte innlegg

hey. Jeg skal ha meg ett GTX 570. Jeg vet ikke om jeg skal ha 2, eller om jeg bare skal ta 1 ?..

Som jeg sa i mitt tidligere innlegg så har jeg 15k å gå for når det gjelder en beste gaming pc til den prisen.

Så kom med tips. - Jeg vet ikke om jeg skal ha gigabyte eller om jeg skal ha evga ? eller ande forslag ?

kom også med den beste pcen du synest for 15k.. takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp ett nå også kjøper du ett til senere når du har behov for litt mer kraft ;) Regner med du har hovedkort som støtter SLI ?

Har ikke valgt ut noen pc deler ennå..

Har ingen anelse på hva jeg skal velge, det jeg vet nå er att jeg skal kjøpe meg GTX 570.

Men hvilken?. Det finnes mangen modller (?).

Lenke til kommentar

Kjøp ett nå også kjøper du ett til senere når du har behov for litt mer kraft ;) Regner med du har hovedkort som støtter SLI ?

Har ingen anelse på hva jeg skal velge, det jeg vet nå er att jeg skal kjøpe meg GTX 570.

Msi GTX 570 Twin Frozr eller en annen versjon av 570 kortet med annen kjøleløsning enn referansekortet.

570 i SLI er unødvendig siden et kort gir mer enn nok kraft til dagens spill.

Lenke til kommentar

Msi GTX 570 Twin Frozr eller en annen versjon av 570 kortet med annen kjøleløsning enn referansekortet.

570 i SLI er unødvendig siden et kort gir mer enn nok kraft til dagens spill.

Har en bror som har GTX 570, og det yter utrolig bra.

Hadde du / dere orket å lage ett oppsett på den beste gaming pcen som er til 15k?

Lenke til kommentar

Hvor skal du kjøpe fra? Har du sett deg ut noe annet enn grafikk kort, som kabinett? Trenger du skjerm? OS? Noen andre krav?

vell, kabinett har jo jeg sett på. tenker HAF X hadde vært noe..

RAM tenker jeg skal ha 8GB.

Skjerm : BenQ 24.

Vell, det jeg mangler er da hovedkort, strømforsyning ( Tenker 750-850W ) og prossesor.. har ingen aning. Lest att Intel 2500 er noe.. men vet ingenting :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...