3xtreme Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 hey. Jeg skal ha meg ett GTX 570. Jeg vet ikke om jeg skal ha 2, eller om jeg bare skal ta 1 ?.. Som jeg sa i mitt tidligere innlegg så har jeg 15k å gå for når det gjelder en beste gaming pc til den prisen. Så kom med tips. - Jeg vet ikke om jeg skal ha gigabyte eller om jeg skal ha evga ? eller ande forslag ? kom også med den beste pcen du synest for 15k.. takk Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kjøp ett nå også kjøper du ett til senere når du har behov for litt mer kraft Regner med du har hovedkort som støtter SLI ? Lenke til kommentar
3xtreme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Kjøp ett nå også kjøper du ett til senere når du har behov for litt mer kraft Regner med du har hovedkort som støtter SLI ? Har ikke valgt ut noen pc deler ennå.. Har ingen anelse på hva jeg skal velge, det jeg vet nå er att jeg skal kjøpe meg GTX 570. Men hvilken?. Det finnes mangen modller (?). Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kjøp ett nå også kjøper du ett til senere når du har behov for litt mer kraft Regner med du har hovedkort som støtter SLI ? Har ikke valgt ut noen pc deler ennå.. Har ingen anelse på hva jeg skal velge, det jeg vet nå er att jeg skal kjøpe meg GTX 570. Men hvilken?. Det finnes mangen modller (?). Msi GTX 570 Twin Frozr eller en annen versjon av 570 kortet med annen kjøleløsning enn referansekortet. 570 i SLI er unødvendig siden et kort gir mer enn nok kraft til dagens spill. Lenke til kommentar
3xtreme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Kjøp ett nå også kjøper du ett til senere når du har behov for litt mer kraft Regner med du har hovedkort som støtter SLI ? Har ikke valgt ut noen pc deler ennå.. Har ingen anelse på hva jeg skal velge, det jeg vet nå er att jeg skal kjøpe meg GTX 570. Men hvilken?. Det finnes mangen modller (?). Msi GTX 570 Twin Frozr eller en annen versjon av 570 kortet med annen kjøleløsning enn referansekortet. 570 i SLI er unødvendig siden et kort gir mer enn nok kraft til dagens spill. Har en bror som har GTX 570, og det yter utrolig bra. Hadde du / dere orket å lage ett oppsett på den beste gaming pcen som er til 15k? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvor skal du kjøpe fra? Har du sett deg ut noe annet enn grafikk kort, som kabinett? Trenger du skjerm? OS? Noen andre krav? Lenke til kommentar
3xtreme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvor skal du kjøpe fra? Har du sett deg ut noe annet enn grafikk kort, som kabinett? Trenger du skjerm? OS? Noen andre krav? vell, kabinett har jo jeg sett på. tenker HAF X hadde vært noe.. RAM tenker jeg skal ha 8GB. Skjerm : BenQ 24. Vell, det jeg mangler er da hovedkort, strømforsyning ( Tenker 750-850W ) og prossesor.. har ingen aning. Lest att Intel 2500 er noe.. men vet ingenting Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Når har du planer om og kjøpe? Lenke til kommentar
3xtreme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Når har du planer om og kjøpe? Rundt mai. Såg jeg manglet SSD, det også trenger jeg. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvis du skal kjøpe først i mai, råder jeg deg til og vente til da med og spørre etter komponenter. Det er en konstant utvikling, men som du nevner er i5 2500k en utrolig god cpu. Lenke til kommentar
3xtreme Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 hm, okei. da venter jeg til mai.. da sier jeg takk for meg, og lykke til videre med å hjelpe folk. takk for hjelpen ser dere rundt mai (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå