DeiligKake Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Var på sesjon her forleden, og blir til at jeg drar til KESK i Januar, 2012! Gleder meg så sykt, blir utrolig Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er ikke noe å være glad for. Start på høyskole ^^ Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Nesj, blir godt med et år i militæret, får bare gode ting ut av det! Gidder ikke skole, trenger et år der jeg for en gang skyld kan gjøre andre ting Endret 14. mars 2011 av DeiligKake Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Viss du virklig skal gjøre andre ting, drar du til frankrike og melder deg inn i fremdedlegionen, da skal du får mye gøy skjønner du, er så godt som garantert å se "action" Kjenner en amerikaner som ble med der, var der i 2 år, ble skadet og brukte 6 måneder på å komme seg på beina igjen. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Viss du virklig skal gjøre andre ting, drar du til frankrike og melder deg inn i fremdedlegionen, da skal du får mye gøy skjønner du, er så godt som garantert å se "action" Kjenner en amerikaner som ble med der, var der i 2 år, ble skadet og brukte 6 måneder på å komme seg på beina igjen. 1 Lenke til kommentar
Duchene Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Var på sesjon her forleden, og blir til at jeg drar til KESK i Januar, 2012! Gleder meg så sykt, blir utrolig Da er vi to! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Var på sesjon her forleden, og blir til at jeg drar til KESK i Januar, 2012! Gleder meg så sykt, blir utrolig Gratulerer. Det skal være en gøy tjeneste. Lenke til kommentar
villvin Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du får i alle fall være på Rena, god mat i messen der! Har mange bekjente som har vært i KESK, de fleste sier at det har vært en bra tjeneste lykke til! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du får ihvertfall nok av markør tjeneste for TMBN & FSK/HJK =) Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Høres bra ut! Må si jeg gleder meg mer og mer jo nærmere januar kommer :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå