emilkje Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Tittelen sier det meste. Er det noen her som har noen gode, og ikke minst oppdaterte, ressurser på utvikling med node.js? Jeg har sett gjennon screencast fra peepcode, men synes ikke læringsutbytte av dette var noe særlig å skryte av. Håper noen har noe killder stoff å dele Takk Endret 6. mars 2011 av emilkje Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 224 visninger... Hvis noen trenger så har jeg funnet noen på expressjs.com der de bruker rammeverket Express som et lag over node.js Dette er et ganske kult emne. Bare tanken på å kunne "pushe" innhold til brukeren er ganske fantastisk. Tenk hvilke muligheter! Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Du får sjekke ut Nettuts om de har noe der Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Du får sjekke ut Nettuts om de har noe der Jeg har vært innom der, men den ene guiden de har er for lengst utdatert Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Du kan jo sjekke ut Nodetuts.com som har gratis screencasts 1 Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Skal se gjennom dette! Takk for tipset + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå