Gå til innhold

Par spørmål til oppkjøringa Klasse:B

haagen

Anbefalte innlegg

Hei

Da nærmere det seg oppkjøring til bil.

Har et par spørsmål til dere:

Hvor lenge kjører man? Tid altså, klokketid.

Må jeg utføre u-sving eller rygging i kryss under opp kjøringa? Kan dette forekome?

Noe tips for å holde hode kaldt, og tar det med ro under oppkjøringa?

Eller andre tips og triks?

Takker for gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

Man kjører i 45 minutter på en forhåndsbestemt rute, men om det er kø osv. så kan de strekke seg til en time og 1 kvarter, mener jeg at jeg er blitt fortalt.

Har ikke selv hørt om noen som må rygge i kryss eller utføre u-sving under oppkjøring, men om man kjører feil (som ikke er så farlig som det høres ut som) så får man beskjeden om å finne en egnet sted å snu og det kan jo innebære rygging. Men, du blir ikke bedt om å utføre "farlige" handlinger under oppkjøring, og om du blir det så er det bare å forklare risikoen med det og si at man ikke føler at det trygt og at man finner en alternativ måte å snu på.

For å holde hodet kalt så har jeg planer om på min oppkjøring (15. april) å ta med meg en CD med favorittartisen min, Jean Michel Jarre, og å høre på han så jeg har han litt i bakgrunnen og danner min lille "atmosfære". Kommer ikke til å høre på så høyt lydnivå at jeg ikke kan føre en normal samtale uten å høyne stemmen. Jeg kommer nok å til å snakke med sensor, da jeg blir gæern av å ha en kar som ikke sier et ord, men sitter og tegner og noterer i vilden sky på papirene sine.

Lykke til med oppkjøringa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...