curacao Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 winxp klikka her en dag.. jeg har nå innstallert winxp på en ny harddisk.. skulle gjerne hatt tak i mailene som jeg har på den gamle.. den er koblet til og jeg kan lese innholdet bortsett fra på de brukermappene som var passordbeskytta før.. muligens der mailene ligger. har prøvd å søke på *.bdx filer, men fant ingen.. noen som har peiling? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvilket Filsystem kjører du på harddisken du hadde Outlook? Hvis du laster ned GetDataBack (freeware) så kan du sikkert få tak i dine mail. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 her ligger di hos meg C:Documents and SettingsbrukernavnLokale innstillingerProgramdataIdentities{342BF867-5E47-4951-9B57-84DC74289DD2}MicrosoftOutlook Express Lenke til kommentar
curacao Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Filsystemet jeg har på den partisjonen hvor mailene ligger er NTFS, får prøve det GetDataBack programmet.. Takk for hjelpen ;D Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hvilket Filsystem kjører du på harddisken du hadde Outlook? Hvis du laster ned GetDataBack (freeware) så kan du sikkert få tak i dine mail. gdb koster peng. om du ikke registrerer deg, så kan du bare fikse en og en fil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hvilket Filsystem kjører du på harddisken du hadde Outlook? Hvis du laster ned GetDataBack (freeware) så kan du sikkert få tak i dine mail. gdb koster peng. om du ikke registrerer deg, så kan du bare fikse en og en fil. Det er ei stund siden jeg har brukt det programmet, men jeg vet i allefall da jeg brukte det så var grensen på å recovere file på ca 15mb, men de har vel redusert det da tydelig vis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå