Annanders Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei! Vi fikk nylig Altibox i hus med internettkapasitet på 15/15. Men så har det seg slik at når jeg kjører speedometertesten til Altibox på PC-ene i huset, som er 3 år gamle, så får de en nedlastningshastighet på rundt 10 mbit/s. Når jeg da kjører samme testen på min 3 måneder gamle MacBook Pro å en 3 år gammel vanlig MacBook, så får jeg "kun" en nedlastningshastighet på 3,8 mbis/s. Er det noen så vet hva som gjør denne forskjellen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har du maskinene koblet til via et trådløst nettverk eller kabel, eller begge? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sliter noen ganger med litt tregt internett med MBP jeg også, spesielt om jeg skal streame youtube film (selv i 240 oppløsning lagger det.). Lenke til kommentar
Annanders Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Har du maskinene koblet til via et trådløst nettverk eller kabel, eller begge? Jeg bruker trådløst internett og det er hovedboksen til Altibox som sender.. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sliter noen ganger med litt tregt internett med MBP jeg også, spesielt om jeg skal streame youtube film (selv i 240 oppløsning lagger det.). Men hos meg er det ofte tregt når det er en Windows Vista maskin på nettverket. Lenke til kommentar
Annanders Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Virket faktisk som internettet "ordnet" seg etter at jeg brukte kabel en stund! Nå ligger hastigheten på 10 000 mbis/s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå