TekniskFeil Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Så jeg kom over noe litt merkelig mens jeg leste meg opp på overclocking. Tenkte jeg skulle se om jeg kunne gjøre noe med prossessoren min, men mens jeg lekte rundt i Everest eller nåverende AIDA64 kom jeg over dette Noe jeg synes var litt snodig. Ifølge specsa skal GPUen kjøre på 621, 1350 og 1134 (som det står under orginal:) men den er jo ikke i nærheten. Hva er grunnen til dette? Er det dumt? Kan jeg gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Skjermkort som kom på markedet etter ca. 2004 har den egenskapen at dem klokker seg ned når du ikke gjør noe spesielt (som f.eks. å spille). Dette for å spare strøm, og dermed gå ned på temperatur. Det er sannsynligvis ikke noe å bry seg om. Men du kan jo prøve å kjøre et litt krevende spill i et vindu også prøve å se hva Everest sier da. Mulig du må starte Everest etter at du startet spillet, slik at den oppdateres. Du kan også prøve programmet GPU-Z. http://www.techpowerup.com/downloads/1930/TechPowerUp_GPU-Z_v0.5.1.html Endret 6. mars 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
TekniskFeil Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Hjertlig, skal teste 3DMark og si hva den har å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå