Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan få Sixpack?


Anbefalte innlegg

Det der er bare synsing og tull. Selv skulle jeg ønske at noen hadde putta meg på treningsstudio når jeg begynte å legge på meg, det var en belastning i hverdagen å være overvektig. Jeg ser ingenting annet enn fordeler ved fysisk fostring, men gymlæreren innehar ikke denne kunnskapen.

 

Å ha en sterk/tiltrekkende kropp bygger karakter, du vil vel ikke potensielt trykke det på en 15 år gammel gutt?

Det er tydelig at du har/evt har hatt et problem med overvekt.

 

Synsing og tull er vel egentlig ikke noe du skal kalle en av de større helsemessige samfunnsproblemene etter overvekt. det er nok ikke hovedsaklig skaden i selve hyalinbrusken i kneledd eller ditto i skulderleddene jeg tenker på, det er den pysykiske påkjenningen å streve med etter usunn idolisering i tidlig alder, der evnen til å reflektere nøye over hvorvidt aktiviteten og tanken er sunn eller ikke, ikke er ferdig utviklet.

 

Fotball, bandy, friidrett, hockey, orientering, langrenn, kappgang, svømming er eksempler på aktiviteter et umodent sinn og en umoden kropp kan gro på. naturlige/varierte sunne bevegelser er uansett dokumentert bedre enn repetative bevegelser ( som ofte ender i kroniske betennelser, ødelagte menisker osv).

 

Hadde/ har du spurt din mor om du kunne blitt med på en fysisk lagsport, kan du ikke se bort i fra at det er påvist langt sunnere på alle faktorer. (bortsett fra strekkskader og brudd)

 

Oppretthold din mentale helse så vel som din fysiske :)

Endret av Antifanatiker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gå i 9.klasse og lurer på hvordan jeg skal få six pack. Jeg er ikke feit men heller ikke tynn. har litt fett på mag'an . Men vil heller ikke ta situps for da ødelleger man ryggen, jeg synes situps er litt ubehaglig blir lit svimmel av å gå opp å ned. Så jeg vil helst slippe den metoden.

 

Takker for alle svar :p

 

Prøv å gå 3 - 400 cal i underskudd hver dag i 3 uker. samtidig legger du sterkt press på cardio etter styrketrening. unngå proteinpulver som metabolismen din omgjør til fett. (alt over 20 g etter trening) > dvs spis sunt.

 

Prøve statiske øvelser som planken, mountian climber, enfotsplanke osv.

 

Dette er ikke bra for din generelle helsetilstand over lang tid.

Programmet fungerer veldig bra, det kan jeg dokumentere.

 

Og ja, vent noen år til kroppen din er ferdig utvokst.

 

Håpløse råd, du aner ikke hva du snakker om.

 

Var da fælt så bedreviter du skulle være uten å legge frem noe bedre alternativ. Nøyaktig hva i hans anbefaling er håpløst, og hvorfor?

Lenke til kommentar

Vil gjerne høre noen flotte innspill om samspill mellom mental helse og idolisering/Hardtrening Storken. tydeligvis overvurderer du ungdommens kapasitetsevne til stress og ytelse i forhold til sin uferdige utvikling.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis over 20, overvektig og bitter? dette er ikke noe personlig angrep, kun et spørsmål. du kan velge selv om du vil svare eller ikke. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Lenke til kommentar

Det der er bare synsing og tull. Selv skulle jeg ønske at noen hadde putta meg på treningsstudio når jeg begynte å legge på meg, det var en belastning i hverdagen å være overvektig. Jeg ser ingenting annet enn fordeler ved fysisk fostring, men gymlæreren innehar ikke denne kunnskapen.

 

Å ha en sterk/tiltrekkende kropp bygger karakter, du vil vel ikke potensielt trykke det på en 15 år gammel gutt?

Det er tydelig at du har/evt har hatt et problem med overvekt.

 

Synsing og tull er vel egentlig ikke noe du skal kalle en av de større samfunnsproblemene etter overvekt. det er nok ikke hovedsaklig skaden i selve hyalinbrusken i kneledd eller ditto i skulderleddene jeg tenker på, det er den pysykiske påkjenningen å streve med etter usunn idolisering i tidlig alder, der evnen til å reflektere nøye over hvorvidt aktiviteten og tanken er sunn eller ikke, ikke er ferdig utviklet.

 

Fotball, bandy, friidrett, hockey, orientering, langrenn, kappgang, svømming er eksempler på aktiviteter et umodent sinn og en umoden kropp kan gro på. naturlige/varierte sunne bevegelser er uansett dokumentert bedre enn repetative bevegelser ( som ofte ender i kroniske betennelser, ødelagte menisker osv).

 

Hadde/ har du spurt din mor om du kunne blitt med på en fysisk lagsport, kan du ikke se bort i fra at det er påvist langt sunnere på alle faktorer. (bortsett fra strekkskader og brudd)

 

Oppretthold din mentale helse så vel som din fysiske :)

Du sier det jo selv, overvekt er et større problem enn anorexia og megareksi. Med en gang en ungdom vil komme seg i form, ropes det ut om anoreksi.

 

Skader er et resultat av feil utførelse, styrkerommet ga meg veldig mye i form av mestringsfølelse og generell fremgang. Noe jeg ikke fikk i samme grad i fotball, håndball og innebandy. Ja, jeg var rå i håndball, inntil alle andre traff puberteten året før meg. Styrkerommet kan gi en veldig motivasjon i form av resultater til den som vil komme seg i form.

 

Jeg var feit, inntil jeg kom meg på et treningsstudio. Men det er helt klart, det fins mange der som ikke aner hva de holder på med. Feil teknikk i øvelser ser jeg ofte.

 

 

Lenke til kommentar

Det der er bare synsing og tull. Selv skulle jeg ønske at noen hadde putta meg på treningsstudio når jeg begynte å legge på meg, det var en belastning i hverdagen å være overvektig. Jeg ser ingenting annet enn fordeler ved fysisk fostring, men gymlæreren innehar ikke denne kunnskapen.

 

Å ha en sterk/tiltrekkende kropp bygger karakter, du vil vel ikke potensielt trykke det på en 15 år gammel gutt?

Det er tydelig at du har/evt har hatt et problem med overvekt.

 

Synsing og tull er vel egentlig ikke noe du skal kalle en av de større samfunnsproblemene etter overvekt. det er nok ikke hovedsaklig skaden i selve hyalinbrusken i kneledd eller ditto i skulderleddene jeg tenker på, det er den pysykiske påkjenningen å streve med etter usunn idolisering i tidlig alder, der evnen til å reflektere nøye over hvorvidt aktiviteten og tanken er sunn eller ikke, ikke er ferdig utviklet.

 

Fotball, bandy, friidrett, hockey, orientering, langrenn, kappgang, svømming er eksempler på aktiviteter et umodent sinn og en umoden kropp kan gro på. naturlige/varierte sunne bevegelser er uansett dokumentert bedre enn repetative bevegelser ( som ofte ender i kroniske betennelser, ødelagte menisker osv).

 

Hadde/ har du spurt din mor om du kunne blitt med på en fysisk lagsport, kan du ikke se bort i fra at det er påvist langt sunnere på alle faktorer. (bortsett fra strekkskader og brudd)

 

Oppretthold din mentale helse så vel som din fysiske :)

Du sier det jo selv, overvekt er et større problem enn anorexia og megareksi. Med en gang en ungdom vil komme seg i form, ropes det ut om anoreksi.

 

Skader er et resultat av feil utførelse, styrkerommet ga meg veldig mye i form av mestringsfølelse og generell fremgang. Noe jeg ikke fikk i samme grad i fotball, håndball og innebandy. Ja, jeg var rå i håndball, inntil alle andre traff puberteten året før meg. Styrkerommet kan gi en veldig motivasjon i form av resultater til den som vil komme seg i form.

 

Jeg var feit, inntil jeg kom meg på et treningsstudio. Men det er helt klart, det fins mange der som ikke aner hva de holder på med. Feil teknikk i øvelser ser jeg ofte.

tenk risikofaktor på generell livsnytelse. fedme er nok mer utbredt, men anorexi og megarxi kommer ofte med dødelige og selvnedverdigende vedheng som kan utløse (anorexi - bulimi)- massive interne skader på øsofagus,trachea,munnhulen og tennene forekommer i det skjulte når en ikke får hjelp. Megarexi - ofte steroidebruk - kreft, aggresjon og utenkelige psykoser/depresjoner.

 

fedme er en livsstil man kan endre på, enhver ernæringsfysiolog vil si at over 98% er latskap og kynisme ovenfor egen kropp, men de aktuelle 2 % går under termen sykdom. (pyskisk/fysisk lidelse)

 

Røyking, lite mosjon , usunt LDL. stressmomentene som nevnt i hverdagen er en kaskade av hver enkelt av disse linket til hverandre.

 

Nåtidens idealer er blitt en fare for ungdommen selv, unge vet ikke hvor grensene går, og det er utrolig vanskelig å lede dem på rett vei med dagens medier i ryggen på dem.

 

Du har hvertfall en bakgrunn som gjør at du er engasjert i saken, og det er jo vel og bra. men tenk over faktorer hos de som kanskje ikke er like reflekterte og egne i sine meninger som deg.

Endret av Antifanatiker
Lenke til kommentar

Vil gjerne høre noen flotte innspill om samspill mellom mental helse og idolisering/Hardtrening Storken. tydeligvis overvurderer du ungdommens kapasitetsevne til stress og ytelse i forhold til sin uferdige utvikling.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis over 20, overvektig og bitter? dette er ikke noe personlig angrep, kun et spørsmål. du kan velge selv om du vil svare eller ikke. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Ungdommen skal alltid passes på, derfor lærer de ikke å tenke selv.Jeg er veltrent, 21 og bitter på tidligere gymlærere/skolebøker som har lært bort direkte feilinformasjon om kosthold og trening. Jeg var 100 kg slutten av sommer 2009, jula 2009 var jeg 76 kg. Nå ligger jeg på 72 kg ved rundt 10-11% kroppsfett fordelt på 176 cm.

 

"ikke noe personlig angrep", vel det er heller ikke dette - hvem faen er du?

Edit: slutten av sommeren* skulle det være

 

 

Endret av storken
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det som kjennetegner de med sixpack er først og fremst lav fettprosent fremfor store magemuskler.

 

Nei. Det kjennetegner en skinnypack.

Eksempel:

 

my-abs-skinny-guy-abs-in-a-week-six-pack-abs-img1.jpg

 

 

 

Lav fettprosent i tillegg til styrketrening og store magemuskler kjennetegner en six-pack.

Eksempel:

 

Surya-Six-Pack-4.jpg

 

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Jeg gå i 9.klasse og lurer på hvordan jeg skal få six pack. Jeg er ikke feit men heller ikke tynn. har litt fett på mag'an . Men vil heller ikke ta situps for da ødelleger man ryggen, jeg synes situps er litt ubehaglig blir lit svimmel av å gå opp å ned. Så jeg vil helst slippe den metoden.

 

Takker for alle svar :p

 

Prøv å gå 3 - 400 cal i underskudd hver dag i 3 uker. samtidig legger du sterkt press på cardio etter styrketrening. unngå proteinpulver som metabolismen din omgjør til fett. (alt over 20 g etter trening) > dvs spis sunt.

 

Prøve statiske øvelser som planken, mountian climber, enfotsplanke osv.

 

Dette er ikke bra for din generelle helsetilstand over lang tid.

Programmet fungerer veldig bra, det kan jeg dokumentere.

 

Og ja, vent noen år til kroppen din er ferdig utvokst.

 

Håpløse råd, du aner ikke hva du snakker om.

 

Var da fælt så bedreviter du skulle være uten å legge frem noe bedre alternativ. Nøyaktig hva i hans anbefaling er håpløst, og hvorfor?

 

Første: kondisjonstrening etter styrketrening. mTor (signalhormon for muskelvekst) og Ampk (signalhormon for økning av kondisjon) utligner hverandre - og du sitter igjen med mindre resultat av treninga.

 

 

Andre: "3-400 kcal under vedlikehold" er en dårlig anbefalning til en som knappest vet hva en kcal er. Å droppe sukkeret og spise sunnere er en bedre anbefalning. Bare i 3 uker er også bare tullball.

 

Tredje: "unngå proteinpulver som metabolismen din omgjør til fett." Det er i svært liten grad, og vanligvis også bare om du er i kalorioverskudd. Proteinpulver hjelper til å fylle dagsbehovet for protein og metter bra. Smaker ikke så verst heller utblanda i melk.

 

Fjerde: "Prøve statiske øvelser som planken, mountian climber, enfotsplanke osv. " Hva med Knebøy og Markløft, der har du øvelser som bygger en sterk midje. Øvelsene han lister opp er tåpelige isolasjonsøvelser som tar mye tid i forhold til hva du har igjenn for dem.

 

Fem: "Dette er ikke bra for din generelle helsetilstand over lang tid." Å komme i bedre form, nei huff og huff - det er ikke bra.

 

Seks: "Programmet fungerer veldig bra, det kan jeg dokumentere." Få se dokumentasjonen da.

 

Sju: "Og ja, vent noen år til kroppen din er ferdig utvokst." denne har vel andre allerede kommentert. Også bare tull.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil gjerne høre noen flotte innspill om samspill mellom mental helse og idolisering/Hardtrening Storken. tydeligvis overvurderer du ungdommens kapasitetsevne til stress og ytelse i forhold til sin uferdige utvikling.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis over 20, overvektig og bitter? dette er ikke noe personlig angrep, kun et spørsmål. du kan velge selv om du vil svare eller ikke. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Ungdommen skal alltid passes på, derfor lærer de ikke å tenke selv.Jeg er veltrent, 21 og bitter på tidligere gymlærere/skolebøker som har lært bort direkte feilinformasjon om kosthold og trening. Jeg var 100 kg slutten av 2009, jula 2009 var jeg 76 kg. Nå ligger jeg på 72 kg ved rundt 10-11% kroppsfett fordelt på 176 cm.

 

"ikke noe personlig angrep", vel det er heller ikke dette - hvem faen er du?

Spørsmålet var vel egentlig rettet mot dine påstander som begredelig nok hadde totalt nada underbygging. Kan nok påpeke at sannsynligheten er særdeles høy for at i løpet av denne tråden kommer du ikke til å ha noen konkrete eller rasjonelle tanker om dette emnet.

 

Og å gå ned 24 kilo i løpet av slutten av 2009 - julen 2009 - som jeg vil påpeke er noenlunde det samme, er desverre fysisk umulig med mindre du skjærer av deg kroppsdeler.Da får du ikke trent riktig som du vrøvler så mye banalt om.

 

Vil også påpeke at skolebøker i gym sjeldent blir tatt alvorlig av ungdom på videregående/Ungdomsskolen. De har også svært lite feilinformasjon som du påstår så pent at de har.

 

Hvem er faen er jeg? jeg er mann under studie av ernæring og helse. jeg påpeker ikke hva jeg mener er rett. jeg påpeker faglig og godkjent stoff fra kompendiet godkjent fra høgskoler landet over. det konkluderer kanskje hvem du er. En bitter gutt som har vent seg til tanken på at feilrasjonalisering nettopp ikke er feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gå i 9.klasse og lurer på hvordan jeg skal få six pack. Jeg er ikke feit men heller ikke tynn. har litt fett på mag'an . Men vil heller ikke ta situps for da ødelleger man ryggen, jeg synes situps er litt ubehaglig blir lit svimmel av å gå opp å ned. Så jeg vil helst slippe den metoden.

 

Takker for alle svar :p

 

Prøv å gå 3 - 400 cal i underskudd hver dag i 3 uker. samtidig legger du sterkt press på cardio etter styrketrening. unngå proteinpulver som metabolismen din omgjør til fett. (alt over 20 g etter trening) > dvs spis sunt.

 

Prøve statiske øvelser som planken, mountian climber, enfotsplanke osv.

 

Dette er ikke bra for din generelle helsetilstand over lang tid.

Programmet fungerer veldig bra, det kan jeg dokumentere.

 

Og ja, vent noen år til kroppen din er ferdig utvokst.

 

Håpløse råd, du aner ikke hva du snakker om.

 

Var da fælt så bedreviter du skulle være uten å legge frem noe bedre alternativ. Nøyaktig hva i hans anbefaling er håpløst, og hvorfor?

 

Første: kondisjonstrening etter styrketrening. mTor (signalhormon for muskelvekst) og Ampk (signalhormon for økning av kondisjon) utligner hverandre - og du sitter igjen med mindre resultat av treninga.

 

 

Andre: "3-400 kcal under vedlikehold" er en dårlig anbefalning til en som knappest vet hva en kcal er. Å droppe sukkeret og spise sunnere er en bedre anbefalning. Bare i 3 uker er også bare tullball.

 

Tredje: "unngå proteinpulver som metabolismen din omgjør til fett." Det er i svært liten grad, og vanligvis også bare om du er i kalorioverskudd. Proteinpulver hjelper til å fylle dagsbehovet for protein og metter bra. Smaker ikke så verst heller utblanda i melk.

 

Fjerde: "Prøve statiske øvelser som planken, mountian climber, enfotsplanke osv. " Hva med Knebøy og Markløft, der har du øvelser som bygger en sterk midje. Øvelsene han lister opp er tåpelige isolasjonsøvelser som tar mye tid i forhold til hva du har igjenn for dem.

 

Fem: "Dette er ikke bra for din generelle helsetilstand over lang tid." Å komme i bedre form, nei huff og huff - det er ikke bra.

 

Seks: "Programmet fungerer veldig bra, det kan jeg dokumentere." Få se dokumentasjonen da.

 

Sju: "Og ja, vent noen år til kroppen din er ferdig utvokst." denne har vel andre allerede kommentert. Også bare tull.

 

Takker for at du tok deg tid til å utdype. Jeg er enig i at knebøy og markløft er gode øvelser som bidrar til en sterk midje, men å inkludere mer spesifikke isolasjonsøvelser som planken og mountain climber er jo ikke akkurat feil det heller.

 

Når det gjelder proteinpulver, må jeg ta Antifanatiker sin side med hensyn til det jeg har lært og erfart. Proteinet i pulveret blir i stor grad omgjort til fett, og er høyst overvurdert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å ta det som en etterdilter etter Storken, så Antifanatiker: Ikke kom med anbefalinger om ting du egentlig ikke vet noe om. Og ikke vær så bastantisk. Hør på hva vi andre har å si også.

Du er en flink etterdilter. hvis du skal blende inn, så hvertfall ha konkretiserte eksempler på hva du mener er feil/jeg ikke vet noe om. med " noe du ikke vet noe om", kan du underbygge påstanden med allmenn fakta isåfall? det hadde gjort det lettere for meg å "forstå" feilen ernæringslæreren min lærer meg :)

 

Kanskje jeg kan ta dem opp med henne, så kan vi se om påstandene dine holder mot påstandene til en kvinne med master i ernæringsfag/spesialisering i fedme?

 

venter bastant på deg. :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:

Lenke til kommentar

Vil gjerne høre noen flotte innspill om samspill mellom mental helse og idolisering/Hardtrening Storken. tydeligvis overvurderer du ungdommens kapasitetsevne til stress og ytelse i forhold til sin uferdige utvikling.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis over 20, overvektig og bitter? dette er ikke noe personlig angrep, kun et spørsmål. du kan velge selv om du vil svare eller ikke. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Ungdommen skal alltid passes på, derfor lærer de ikke å tenke selv.Jeg er veltrent, 21 og bitter på tidligere gymlærere/skolebøker som har lært bort direkte feilinformasjon om kosthold og trening. Jeg var 100 kg slutten av 2009, jula 2009 var jeg 76 kg. Nå ligger jeg på 72 kg ved rundt 10-11% kroppsfett fordelt på 176 cm.

 

"ikke noe personlig angrep", vel det er heller ikke dette - hvem faen er du?

Spørsmålet var vel egentlig rettet mot dine påstander som begredelig nok hadde totalt nada underbygging. Kan nok påpeke at sannsynligheten er særdeles høy for at i løpet av denne tråden kommer du ikke til å ha noen konkrete eller rasjonelle tanker om dette emnet.

 

Og å gå ned 24 kilo i løpet av slutten av 2009 - julen 2009 - som jeg vil påpeke er noenlunde det samme, er desverre fysisk umulig med mindre du skjærer av deg kroppsdeler.Da får du ikke trent riktig som du vrøvler så mye banalt om.

 

Vil også påpeke at skolebøker i gym sjeldent blir tatt alvorlig av ungdom på videregående/Ungdomsskolen. De har også svært lite feilinformasjon som du påstår så pent at de har.

 

Hvem er faen er jeg? jeg er mann under studie av ernæring og helse. jeg påpeker ikke hva jeg mener er rett. jeg påpeker faglig og godkjent stoff fra kompendiet godkjent fra høgskoler landet over. det konkluderer kanskje hvem du er. En bitter gutt som har vent seg til tanken på at feilrasjonalisering nettopp ikke er feil.

 

Skulle være "slutten av sommeren 2009". 24 kg på 16-20 uker er veldig mulig du. Du var vel ikke nyansert nok til å skjønne at det hadde sneket seg inn en leif der :ohmy:

Du eier deg selv nå: "jeg påpeker ikke hva jeg mener er rett. jeg påpeker faglig og godkjent stoff fra kompendiet godkjent fra høgskoler landet over.", hva mener du er rett da?

 

Ernærin og helse studiet på høyskolene landet rundt er latterlig, de driver fortsatt å lærer bort at frokost er dagens viktigste måltid.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når det gjelder proteinpulver, må jeg ta Antifanatiker sin side med hensyn til det jeg har lært og erfart. Proteinet i pulveret blir i stor grad omgjort til fett, og er høyst overvurdert.

Kom akkurat hjem fra trening og sitter med en shake i hånden, så jeg er kanskje ikke helt habil.. ;)

Men forklar: Hvorfor skal det bli omgjort til fett i større grad enn noe annet? Om man er på kcal overskudd, så blir proteinet kroppen ikke bruker omdannet, ja. På akkurat samme måte som all annen mat/næring over kcalforbruket.

Lenke til kommentar

Vil gjerne høre noen flotte innspill om samspill mellom mental helse og idolisering/Hardtrening Storken. tydeligvis overvurderer du ungdommens kapasitetsevne til stress og ytelse i forhold til sin uferdige utvikling.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis over 20, overvektig og bitter? dette er ikke noe personlig angrep, kun et spørsmål. du kan velge selv om du vil svare eller ikke. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Ungdommen skal alltid passes på, derfor lærer de ikke å tenke selv.Jeg er veltrent, 21 og bitter på tidligere gymlærere/skolebøker som har lært bort direkte feilinformasjon om kosthold og trening. Jeg var 100 kg slutten av 2009, jula 2009 var jeg 76 kg. Nå ligger jeg på 72 kg ved rundt 10-11% kroppsfett fordelt på 176 cm.

 

"ikke noe personlig angrep", vel det er heller ikke dette - hvem faen er du?

Spørsmålet var vel egentlig rettet mot dine påstander som begredelig nok hadde totalt nada underbygging. Kan nok påpeke at sannsynligheten er særdeles høy for at i løpet av denne tråden kommer du ikke til å ha noen konkrete eller rasjonelle tanker om dette emnet.

 

Og å gå ned 24 kilo i løpet av slutten av 2009 - julen 2009 - som jeg vil påpeke er noenlunde det samme, er desverre fysisk umulig med mindre du skjærer av deg kroppsdeler.Da får du ikke trent riktig som du vrøvler så mye banalt om.

 

Vil også påpeke at skolebøker i gym sjeldent blir tatt alvorlig av ungdom på videregående/Ungdomsskolen. De har også svært lite feilinformasjon som du påstår så pent at de har.

 

Hvem er faen er jeg? jeg er mann under studie av ernæring og helse. jeg påpeker ikke hva jeg mener er rett. jeg påpeker faglig og godkjent stoff fra kompendiet godkjent fra høgskoler landet over. det konkluderer kanskje hvem du er. En bitter gutt som har vent seg til tanken på at feilrasjonalisering nettopp ikke er feil.

 

Skulle være "slutten av sommeren 2009". 24 kg på 16-20 uker er veldig mulig du. Du var vel ikke nyansert nok til å skjønne at det hadde sneket seg inn en leif der :ohmy:

Du eier deg selv nå: "jeg påpeker ikke hva jeg mener er rett. jeg påpeker faglig og godkjent stoff fra kompendiet godkjent fra høgskoler landet over.", hva mener du er rett da?

 

Ernæring og helse studiet på høyskolene landet rundt er latterlig, de driver fortsatt å lærer bort at frokost er dagens viktigste måltid.

Det er kjedelig nok svært usunt/helsefarlig/dødelig å gå ned 24 på så kort tid. satser på at jeg hadde rett, du mangler sikkert en fot.

 

jeg mener ikke stoffet er rett. jeg vet det :)

 

Og hvis du mener frokost er usunt/et mindre sunt måltid en evt de andre, så vet jeg at hjernen din har spist opp aminosyrene under alvorlig ketogenese over veldig lang tid. faster du året rundt eller noe? SVÆRT helseskadelig.

 

Du fremstår totalt uvitende, med stor mangel på grunnleggende fakta.

Du er ikke verdig å diskutere mer med.

 

 

Jeg stopper denne diskusjonens alvorlige svar grunnet følgende.

 

- Du utgir deg på nett som å være en som ser på dette humoristisk. jeg beklager sterkt at jeg tok deg seriøst. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...