Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tipper 5 øre på at han var ironisk. Han har sett ganske mange serier, og selv om han misliker sjangeren, karakterene og til og med plottet, så vil selve produksjonsverdien i seg selv gjøre at den er bedre enn utallige andre smakløse B-serier. For min del elsket jeg Elfen Lied og ga den 9/10. Åpningsmusikken er vakker som bare pokker, og en del av plottet er direkte fascinerende. Litt som Higurashi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

1. Amagami SS - Min favoritt romantiske anime med ganske distinkte karakterer og god variasjon melleom arcs.

2. Steins;Gate - En fin blanding med interssante karakterer som er morsomme, med veldig bra story.

3. Elfen Lied - Veldig depressivt syns jeg, og jeg likte karakterene.

4. Fullmetal Alchemist Brotherhood - Morsom, god action med bra story og depressive stunder.

5. Naruto - Min første anime, og den har alltid scene med gode scripts og mange bra action scener.

6. Toradora! - Kjempe bra romantisk anime med god story og spesielle karakterer.

7. True Tears - Litt rar men intersant, romantisk anime med litt depresjon og.

8. Fractale - Futistisk action anime med litt romantikk blandet inn.

9. Death Note - Veldig god story og karakterer og ganske depressivt.

10. Kiss x Sis - Ecchi romance anime.

Endret av Narimasu
Lenke til kommentar

Det er vel ikke så merkelig å være interessert i Berserk når den regnes som en av de skikkelig gamle klassikerne som har blitt utgitt i 20 år uten å falle i kvalitet. At den er regnet som en av de absolutt beste til tross for at Miura-sensei stort sett gjør arbeidet uten assistenter, er også temmelig imponerende spør du meg. thumbup.gif

Amagami SS er en søt, stemningsfylt serie som ødelegger seg selv litt med ecchi der det kunne ha vært skikkelige dramaer. Vet at Slimda også elsker ecchi, men han har da anstendighet til å digge de litt mer dype seriene som Great Teacher Onizuka framfor disse. For all del, skal ikke ta fra deg gleden med Amagami SS, men at den troner øverst på topplisten betyr normalt at serien har betydd enormt mye for deg, og det har jeg litt vanskelig å se for meg at denne serien har evne til. Toradora derimot er en knallsterk slice of life. Men altså, er selv også fan av spesielt Kaoru og Morishima. Episodene deres syntes jeg var fornøyelige. smile.gif

Lenke til kommentar

Jeg leverte bare en lignende respons til din eplekjekke post. Ikke at det er noe galt med å være eplekjekk, men klarer ikke å dy meg med å svare med noe lignende.

Det er en god stund siden jeg prøvde å se på Berserk men den falt ikke i smak, og jeg har ikke fått lignende smak i det siste heller, men så klart det er en personlig mening. Favoritt arcen min i Amagami ss er Nanasaki Ai og Ayatsuji Tsukasa.

Endret av Narimasu
Lenke til kommentar

Hehe, stol på meg. Det er litt variert hvor interessert jeg blir når det kommer ut nye kapitler av serier. For Bleach gir jeg egentlig litt blanke, og så har du Historie, Pastel og slikt som du gleder deg til. Og SÅ kommer Berserk der du slenger deg opp av stolen i ren vantro.

Men så skyldes det kanskje også da at forfatteren lever i sin egen lille boble og slipper ut kapitler totalt uregelmessig, noen ganger med et halvt år imellom. The king of hiatus. laugh.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...