Agentspoon Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tipper 5 øre på at han var ironisk. Han har sett ganske mange serier, og selv om han misliker sjangeren, karakterene og til og med plottet, så vil selve produksjonsverdien i seg selv gjøre at den er bedre enn utallige andre smakløse B-serier. For min del elsket jeg Elfen Lied og ga den 9/10. Åpningsmusikken er vakker som bare pokker, og en del av plottet er direkte fascinerende. Litt som Higurashi. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har forumet fått sin egen nihilist? Så kjekt da! Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Death Note (ble noe tørr i slutten)Angel Beats <------- Totally worth watching! High school of the dead (HOTD) (Ikke så mye story, men gode tegninger og bra scener ^^)Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har sett Blood+.. Helt grei serie, er underholdende. Men der er så utrolig mange andre serier du kan se som er mye bedre, i samme ''sjanger''. Eneste grunnen jeg såg Blood+ var fordi jeg ikke hadde noe annet å se. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) 1. Amagami SS - Min favoritt romantiske anime med ganske distinkte karakterer og god variasjon melleom arcs. 2. Steins;Gate - En fin blanding med interssante karakterer som er morsomme, med veldig bra story. 3. Elfen Lied - Veldig depressivt syns jeg, og jeg likte karakterene. 4. Fullmetal Alchemist Brotherhood - Morsom, god action med bra story og depressive stunder. 5. Naruto - Min første anime, og den har alltid scene med gode scripts og mange bra action scener. 6. Toradora! - Kjempe bra romantisk anime med god story og spesielle karakterer. 7. True Tears - Litt rar men intersant, romantisk anime med litt depresjon og. 8. Fractale - Futistisk action anime med litt romantikk blandet inn. 9. Death Note - Veldig god story og karakterer og ganske depressivt. 10. Kiss x Sis - Ecchi romance anime. Endret 28. oktober 2011 av Narimasu Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Amagami SS over Toradora. Nå har jeg hørt den og. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Interessert i Berserk? Nå har jeg hørt den og. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er vel ikke så merkelig å være interessert i Berserk når den regnes som en av de skikkelig gamle klassikerne som har blitt utgitt i 20 år uten å falle i kvalitet. At den er regnet som en av de absolutt beste til tross for at Miura-sensei stort sett gjør arbeidet uten assistenter, er også temmelig imponerende spør du meg. Amagami SS er en søt, stemningsfylt serie som ødelegger seg selv litt med ecchi der det kunne ha vært skikkelige dramaer. Vet at Slimda også elsker ecchi, men han har da anstendighet til å digge de litt mer dype seriene som Great Teacher Onizuka framfor disse. For all del, skal ikke ta fra deg gleden med Amagami SS, men at den troner øverst på topplisten betyr normalt at serien har betydd enormt mye for deg, og det har jeg litt vanskelig å se for meg at denne serien har evne til. Toradora derimot er en knallsterk slice of life. Men altså, er selv også fan av spesielt Kaoru og Morishima. Episodene deres syntes jeg var fornøyelige. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg leverte bare en lignende respons til din eplekjekke post. Ikke at det er noe galt med å være eplekjekk, men klarer ikke å dy meg med å svare med noe lignende. Det er en god stund siden jeg prøvde å se på Berserk men den falt ikke i smak, og jeg har ikke fått lignende smak i det siste heller, men så klart det er en personlig mening. Favoritt arcen min i Amagami ss er Nanasaki Ai og Ayatsuji Tsukasa. Endret 28. oktober 2011 av Narimasu Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Tror Kanskje Berserk mangaen hadde falt bedre i smak for deg, animeen er på langt nær så god som mangaen og forteller bare 1/10 av historien. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ok, jeg får titte litt på den en gang snart, men jeg leser egentlig ikke mangaer så ofte. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Da bør du gi den en real sjanse. Berserk vil først fange deg uten løslatelsesmulighet etter cirka 100 kapitler. 1 Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er litt skeptisk til storier generelt, som bare blir interessante etter så mange episoder, men jeg skal ta en titt uansett. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hehe, stol på meg. Det er litt variert hvor interessert jeg blir når det kommer ut nye kapitler av serier. For Bleach gir jeg egentlig litt blanke, og så har du Historie, Pastel og slikt som du gleder deg til. Og SÅ kommer Berserk der du slenger deg opp av stolen i ren vantro. Men så skyldes det kanskje også da at forfatteren lever i sin egen lille boble og slipper ut kapitler totalt uregelmessig, noen ganger med et halvt år imellom. The king of hiatus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå