Flamme73 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Den pcen jeg skriver fra nå er en annen pc enn den som har fått virus. Jeg fikk det når jeg prøvde å x'e ut en reklame for den 10'000 et eller annet, og da ble jeg tatt videre til en side som så ut som den loada. Da x'a jeg ut den å, og så var det igang. Viruset går ut på att det kommer opp et antivirus program hvor det står at det er expira, og at du skal skrive inn en nøkkelkode. Såklart er det fullt mulig å kjøpe en nøkkel ved bruk av kredittkort.. Det som er problemet med dette er at sånn ca. hvert 20 sekund slår viruset av alle programmer, internett og spill jeg har åpnet. Det slår dem av selvom dem ligger på den klokkelinja til og med. Så får ikke rensket pcen min gjennom min pc med de midlene jeg kan. Noen som har noen ideer? Jeg har tilgang på annen pc hvis det skulle hjelpe. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Kan prøve å starte i "sikkermodus med nettverk", trykk F8 hurtig i oppstarten før windows starter, du får da opp en meny med forskjellige valg. Om det funker så kan du laste ned malwarebytes og kjøre det. Endret 6. mars 2011 av arjato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå