Gå til innhold

teskjeforklaring til å få yr til å funke?

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med en a - å forklaring slik at jeg får yr til å funke på mobilen min eller gi meg en link har huawei u8800

Oslo er lissom ikke så intr værmelding når man bor på sørlandet.

Har prøvd og prøvd men finner ikke helt ut av det.

endret for å få epost ved svar :)

Endret av Droida
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket program bruker du? Finnes flere yr applikasjoner. Du kan f.eks. gå inn i programmet og trykke meny-knappen på mobilen din.

hm skjønner ikke hva du mener

har ikke valgt noe yr program,, bruker en huawei u8800 og må bruke gmail som pålogging..

ER ikke helt sikker på om jeg skjønte spørsmålet :blush:

Lenke til kommentar

har ikke valgt noe yr program,, bruker en huawei u8800 og må bruke gmail som pålogging..

ER ikke helt sikker på om jeg skjønte spørsmålet :blush:

Ser du på yr værmelding med gmail?

Jeg bruker dette programmet:

http://www.appbrain.com/app/weather-widgets/com.ermesjo.yrp

Var gratis før, du finner muligens en link et eller annet sted:

http://www.androlib.com/android.application.com-ermesjo-yr-Ftqm.aspx

Lenke til kommentar

jeg ville lissom få det til å poppe opp å mobilskjermnen min automatisk ,,, hvis dere skjønner

Nei, kan ikke si at jeg skjønner hva det er du vil. Kanskje du skulle gi en teskjeforklaring på hva du gjør nå, og hvordan du heller vil at det skal være.

Poppe opp automatisk? Når da? Når som helst? Midt i en samtale? Mens du spiller et spill?

Enten har du værmeldingen fast på skjermen sånn som dette (her er 5 forskjellige varianter på samme skjerm) som automatisk oppdateres etter som tiden går:

OgAAAEiq5WquXl7TewpMohqYNWJmrBiYRDpxY2qTNNY5YKmm27SXGDRhj-Ir379KJLZP_NhmsCtbLq5S-iKyCs2kYq0AzfqVaUOtq3nsE5FBT7MSm-Ea54Qb4034.jpg

eller så starter du selv et eller annet program som henter værmeldingen for deg, som f.eks. Browser eller Opera.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...