AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 De siste månedene så har jeg hatt en del mareritt om at ex-dama mi kommer på besök eller at vi har blitt sammen igjen. Jeg er sur og sint for at hun besöker meg og skjemmes for å vise meg sammen med henne. Vil bare ha henne BORT og ut av huset! Ja, jeg har tilogmed drömt at vi hadde sex... Så våkner jeg tilslutt, svett og jävlig og inser at alt bare var en dröm/mareritt. Jeg blir like glad hver gang jeg inser at det faktisk bare var en dröm. En gang sto jeg faktisk opp og feiret med öl. Det er cirka 1 og et halvt år siden vi gjorde det slutt. Dagen det ble slutt var en av de beste dagene i livet mitt! Er det normalt med slike mareritt? Hva kan jeg gjöre for å unngå slike mareritt i fremtiden? Jeg er en gutt på snart 19 år. Takk for seriöse svar :) 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 De går heldigvis over etterhvert som månedene går. Min ''store ex'' kan fremdeles finne på å ha en gjesterolle i drømmene/marerittene mine, men det er så sjeldent at det går fint ann å leve med. Så ler jeg etterpå, snur meg rundt og legger armene rundt elsklingen som ligger ved siden av meg, som er sååå mye bedre på alle mulige måter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå