Fizzle Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Heisann. For ikke lenge siden registrerte jeg min Cv på manpower.no, og søkte på en stilling som ekstrahjelp i et bakeri. Jeg er 16 år gammel, og er litt usikker på om det jeg har gjort er riktig / lov? Når jeg fant stillingsannonsen på finn.no, stod det at jeg måtte sende søknad via manpower, så jeg bare registrerte CV'n min der og sendte søknad uten å tenke så mye over det. Er jeg "en del" av manpower nå, siden jeg har registrert Cv hos dem? Du må vel være 18 år gammel for å få jobb via vikar byrå? Hvis noen kan ta seg noen minutter til å gi meg litt informasjon og svare på mine spørsmål ville det vært utrolig snilt. Tusen takk, mvh G16. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du er ikke en del av Manpower som sådan, det vil du først være når du tegner kontrakt. Men du er en del av deres CV-database, som de kan hente ting ut i fra. Du trenger ikke å være 18 år for å jobbe for vikarbyrå. Du må være 13 år, altså ha lov til å jobbe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå