Gå til innhold

BK: l'espace vide entre une distance


Anbefalte innlegg

Jeg og mine fancy tittler ass. :no:

 

Jeg laster opp dette bilde på skøyskyld. Har knapt tatt bilder før, så ikke ta det her seriøst. Bildekvaliteten er ikke allverden ettersom det er tatt med mobilkamera. Syntes det var veldig fint, så er bare nyskjerrig på va andre syntes. :)

 

Helt til venstre ser du litt av ett fjell. Er det forstyrrende, eller burde det være der?

post-218522-0-09778500-1299371004_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er konstruktiv kritikk:

 

Du burde fått mer av den stien og av fjellet med, nå tar trærne hovedfokuset, og det skaper uro. Bilen som kjører forbi og skiltet er også veldig i veien. Crappy kvalitet, men du er tilgitt pga mobilkamera. Fargene er fra veilys, liker ikke helt temperaturen på de i forhold til resten av bildet. Jeg tror hele bildet hadde vært bedre om det "var mer mot venstre".

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Jeg skulle tatt ett bilde som er mer mot venstre for å se hvordan det har blitt, men jeg syntes på en annen side att trærne var fine. Om jeg hadde tatt det mer mot venstre, ville lyktestolpen kommet med, og jeg vet ikke hvor fint det ville vært. Men det kan da godt hende du har rett. Det med bilen oppdaget jeg ikke før jeg lastet det over på pc. Litt artig detalj syntes nå jeg.

 

Nå angrer jeg på at jeg ikke gikk over på andre siden av veien, for der er det hav, fjell og annet stas og se. Himmelen var jo veldig bra den ettermiddagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...