raezion Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 hei jeg skal snart kjøpe pc, så jeg har sett på kabinetter. jeg lurte på hvilket kabinett som har best kjøling? cooler master 430 elite med 3 ekstra 120mm vifter, eller cooler master HAF 922 Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vil anta at forskjellen er minimal, men hvis du skal være helt sikkert på at du har et kabinett som kjøler bra kan du kjøpe denne. Lenke til kommentar
raezion Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 så på komplett sin reveiw at kabinettet er snart 4 år gammelt. hva syntes du om dette? http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=103_248&products_id=26990 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vel, av de to cm kassene vil nok haf 922 være best om du ikke skal plassere flere vifter. Grunnen er at 922 kommer med 3 vifter installert, mens det andre bare har en i front. Men alle cooler master kabinettene jeg har hatt har vært konge på kjøling. haf 922 har egentlig veldig god kjøling, har det selv. det siste du linket til har jeg ikke hørt om før, men ser ut til at det er god kjøling i det også. De fleste kabinetter kjøler bra. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 haf 922 er også større enn 430. så da har du litt mere plass til komponenter, som f.eks støre cpu kjølere. Lenke til kommentar
raezion Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 NZXT lexa S ville dette vert et bra kabinett å bygge i? ikke så dyrt å det inkluderer 4 vifter. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 jeg vet ikke. de fleste kabinettene er helt greie å bygge i. Har iværtfall aldri hatt problemer med å bygge en pc i et pc kabinett før.. Lenke til kommentar
raezion Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 et spørsmål som på en måte ikek hører til her, hvor mange skjermkort er 33cm lange istedet for 28cm? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 har egnetlig ikke så mye greie på det, men det er vel ikke så mange. bare noen av hig-end kortene... har ikke vært borti noen av de enda.. Lenke til kommentar
raezion Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå