Bøgge Bakken Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Så på microplex nå og de har fått inn vannvitting mange forskjelige etches. Alt fra ATI til Hammer og sigd som motiv. Burde være noe for en vær. Se påhttp://www.microplex.no under casemod Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ja og det var nå enda på tide de har jo sagt at de skulle få de inn i flere måneder Men anyways var det masse snacksent der ja Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hadde vert lite harry med awp whore på siden av av kabinettet da mange kewle der ja men mange kjipe og simple Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Denne forstår jeg ikke: Boba Fett: Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Boba Fett er ikke det han bounty hunter karen i Star Wars a Ligner jo ikke på han da :wink: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hei Noen som har prøvd å montere slike "logoer" i et bil vindu? Burde ikke det gå ann.. (i bakruten for eks.) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Ser vel ingen grunn til at det ikke skulle gå å montere etch i bilvindu, vindu er vindu bare man rengjør skikkelig først (avfetter) Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Vedr. mont. i bilvindu så er dette ikke 100%. Etches produseres som oftest i "frosted/dusted" folie. Denne folien er mye stivere en vanlig folie og vil være mer utsatt for krymping. Selv 3M's folier av høyeste kvalitet har dette problemet. Forøvrig så kan skiltmakere (blant annet mitt firma) produsere slike i akkuratt den størrelsen/motiv man ønsker. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hadde vert lite harry med awp whore på siden av av kabinettet da mange kewle der ja men mange kjipe og simple Du mA huske at logoene blir speilvendt, sAnn at du trenger et vindu eller en glassflate for A fA den rett vei. Med mindre du har en totalt symetrisk logo.. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Denne forstår jeg ikke: Boba Fett: http://www.dormanart.com/Rolling_Thunder/swboba.htm Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hmmm.... ja der fant jeg litt Fett bilder med den logoen, men hvorfor ikke bruke denne: Den har han jo på uniformen og alt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 fordi den ser ut som en speider-medalje? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hadde vert lite harry med awp whore på siden av av kabinettet da mange kewle der ja men mange kjipe og simple Du mA huske at logoene blir speilvendt, sAnn at du trenger et vindu eller en glassflate for A fA den rett vei. Med mindre du har en totalt symetrisk logo.. mente på plexi glass da Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 fordi den ser ut som en speider-medalje? Tenkte akkuratt det samme Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Er det mulig og fjerne en Etch etter du har montert den ? uten og skade vinduet eller no :smile: Hvordan ? om du angrer på at du har tatt den på , eller at du vil bytte den ut :-? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 en etch er vel ikke noe mer enn et stort, gjennomsiktig klistremerke.. eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Er vell bare å varme opp limet.(med en hårføner (eller.no)) Da løsner det av seg selv.. -Twisty Lenke til kommentar
simes Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg tok av min gamle etch nå for å feste min nye Power Puff Girls etch! :smile: Desverre glemte jeg å ta av det ytterste laget før jeg la den på vinduet i vann, så jeg ødela hele driten. Det var ikke noe vanskelig å ta av den gamle. Bare å pirke litt i "hjørnet" med neglen, og når du endelig får tak så bare drar man den forsiktig av. Ikkeno problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå