HamiltonII Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Kommer med et litt teit spørsmål,jeg har aldri vært på et LANparty og lurer litt på om det er "greit" at man er rundt de 30 eller vil dette sees som patetisk?? :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Prøv å få med deg noen du kjenner iallefall, og ikke sitt der som en dust hele tiden. Å være patetisk på et LAN-treff blir vel ikke bestemt angående hvor gammel en er, men heller via hvordan en oppfører seg Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg ville ikke "gone :o " om jeg så en 30-åring på et LAN Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Å være patetisk på et LAN-treff blir vel ikke bestemt angående hvor gammel en er, men heller via hvordan en oppfører seg Men er alltids fordel å ha men en man kjenner Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hmmmm ta med noen du kjenner....tja blir nok litt vanskelig er vel den eneste i vennekretsen med potensiale til å være en data "geek" hehe Men jeg skjønner poenget,kanskje noen andre her inne i samme aldergruppe lurer på det samme??Det blir liksom litt enklere å møte når man vet at det er fler av oss :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå