kjellvr Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 hei, jeg kjøpte nylig nytt skjermkort, xfx radeon HD 5770. kortet skal settes i pcie x16 står det i produktinfoen, men når jeg setter det i hket mitt så virker det for meg som om x16 pciene på mitt kort står rett og slett feil vei? hvis jeg skal sette kortet i x16 så vil altså dvi/hdmi kabelen være inne i kabinettet. jeg bruker asus p5q deluxe hk, og det står veldig fint skrevet i infoen om det at det støtter crossfire-x og at det har 2 pci-e x16 inganger. jeg forstår absolutt ingenting.. på forhånd, tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 http://www.hardware.no/artikler/asus_p5q_deluxe/51835/2 her er hket mitt, og det står skrevet at jeg skal ha 2 x16 porter, altså støtte for crossfire-x med båndbredde x8. kan noen bare lage noen piler i paint med hva som er hva? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ble en litt rotete tegning, men du skjønner vel... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 I blå og svart, ikke hvit. De hvite er gammel PCI og IKKE PCI-E x16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå