Gå til innhold

Homefront snakke / Diskusjon tråd

Anbefalte innlegg

Jeg liker dette spillet. Singleplayeren var kanskje litt kort og kanskje litt enkel, men historien i spillet sto veldig sterkt. Multiplayeren elsker jeg. Banene synes jeg er i en grei størrelse og selv om jeg har hørt om mange som blir irritert over snipere, så blir jeg ikke det. Systemet med å få poeng for drap for å så bruke det på to utvalgte "killstreaks" eller kjøretøy synes jeg er en finfin måte å gjøre spillet mere originalt en de spillene som allerede finnes ute.

Men joda, allt er jo ikke bare bra. Det finnes jo glitcher og bugs både i SP og MP, men hvilket spill har jo ikke det? Det er jo ikke akkurat sånn at det finnes noen level hack i Homefront (Så langt som jeg vet) eller noen andre hacks, som det da finnes til Black Ops for eksempel.

For å si det enkelt, jeg foretrekker heller Homefront en Black Ops, og veldig mye av det går på grunn av at det er så fryktelig mange som skriker i micen og snakker drit osv, men i Homefront så har jeg faktiskt lært meg å kjenne noen amerikanere osv. Folk snakker liksom i public (ikke så ofte) i Homefront på en sofistikert måte. Kanskje ikke hele tiden, men sånn er det for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
For å si det enkelt, jeg foretrekker heller Homefront en Black Ops, og veldig mye av det går på grunn av at det er så fryktelig mange som skriker i micen og snakker drit osv, men i Homefront så har jeg faktiskt lært meg å kjenne noen amerikanere osv. Folk snakker liksom i public (ikke så ofte) i Homefront på en sofistikert måte. Kanskje ikke hele tiden, men sånn er det for meg.

Du spiller garantert på konsoll!

Har 200 timer eller noe sånt i Black Ops nå, "skriking i micen" har max vært et problem i 1 min. av de 200 timene (-:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg foretrekker FPS på PC, pga styringa.

Fordelen med konsoll igjen er jo å sleppe alt styret med hardware og for å ikke snakke om alt som kan gå galt på pc.

Lenke til kommentar

Helt rett. Hadde jo valgt PC fremfor konsoll anytime, men er jo ikke så lett når man ikke har penger nok for en pc som klarer 99.9% av alle spill på høye innstillinger som varer mer en ett år : D

Det kommer jo an på hva du "krever" av spillet. - På PC så har jeg inntrykk av at de fleste "hardcore"-spillere setter alt av detaljer og effekter på minimum uansett, siden det da er lettere å se/treffe "fienden" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...