Fizzle Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Må man være 18+ for å registrere Cv hos "www.manpower.no"? Jeg er en 16 år gammel gutt som fant en stillingsannonse på finn.no som jeg gjerne vil søke på. Eneste problemet er at annonsen ber meg om å søke via manpower. HVIS det er mulig for meg å registrere Cv på manpower, skal jeg da gjøre dette først, for så å sende inn søknaden min til stillingen? Får da eieren av annonsen tilgang til min Cv? --> registrere cv --> sende inn søknad. Slik det funker ja? Hvis jeg ikke kan bruke manpower for å søke på stillingen, hva skal jeg gjøre da? Det står ikke noen aldersgrense for å få jobben eller noe, og det står at den passer bra etter skoletid og på lørdager. Skal jeg da sende søknad + cv på mailen som er oppgitt i annonsen, eller? Hva annet kan jeg gjøre, hvis jeg ikke kan bruke manpower? Tusen takk. Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Ingen som vet noe ? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei! Skjønner at dette blir et sent svar, og at problemstillingen kanskje ikke er like aktuell, men; Nei. Du må ikke være 18+ for å registrere CV hos Manpower. Etter du har registrert en CV, så bør du ringe ditt lokale Manpower-kontor slik at de finner deg i sitt interne system. Hør også om muligheter for å komme innom for en samtale slik at de kan skrive sine egne notater om deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå