Dan Hansen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har jeg forstått det riktig at man med et pro-abonnement på flickr kan lagre ubegrenset med bilder, kan sortere og administrere dem, søke og dele dem, laste dem ned i original størrelse, bruke et program til å laste opp flere om gangen (la datamaskinen jobbe med det f.eks om natten) - kort sagt, bruke flickr som en ekstern sikkerhetskopi for bildene mine? Mvh Dan Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ja. Nå ser ikke jeg på flickr som en backup-løsning, så jeg laster aldri opp bilder i original størrelse. Men det er ingenting i veien å bruke det som det også. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Takker for svaret. Har en haug med bilder (rundt 100GB) jeg normalt sikkerhetskopierer over på to eksterne harddisker og to separate dvd'er (siste bilder siden forrige sikkerhetskopi), men tenkte at hvis jeg legger dem over på f.eks flickr får jeg en fin søkbar "database" til dem i tillegg + at det er lettere å dele dem med venner og bekjente. Koster jo ikke akkurat all verden Igjen, takk for svaret Mvh Dan Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Med gratisversjonen av Flickr ser du bare de 200 siste bildene i fotostrømmen din - de andre er der fremdeles, de synes bare ikke i fotostrømmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå