Spaz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har i det siste begynt å laste ned endel emulatorer og roms. I dag fikk jeg tak i komplett samling med NES roms (8820 stk. ). Jeg kommer ganske snart til å kjøpe en ny gamepad. Jeg har allerede en, men den er ikke noe særlig god (Thrustmaster Firestorm Wireless). Den er altfor følsom. Hvis jeg f.eks ikke trykker høyreknappen 100% riktig/rett, så tolker gamepaden det som enten opp eller ned. MEGET irriterende(dette gjelder også alle de andre retningene) Er det noen som spiller NES roms med gamepad og kan anbefale en som fungerer supert til dette? Aller best hadde det jo vært å fått tak i en original NES gamepad som har PC-tilkobling/overgang, men dette er vel umulig Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hmm. Jeg surfet litt rundt og fant dette. Litt dyrt, men ser ut som det kan være en god investering. Sikkert kjempebra til all slags emulator bruk http://www.x-arcade.com/ Disse selges vel ikke noen steder i norge? Blir litt kjipt å betale frakt, toll osv. :x Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hvis du roter litt rundt hos www.lik-sang.com, i gamecube-kategorien, så finner du en spesial pad noen har laget til gamecube som er ganske så lik snes pad'en. I tillegg har lik-sang en liten dings som gjør at du kan bruke gamecube pad'er på en pc. Det blir ikke så veldig billig med begge delene, men så fremst den spesial pad'en til gamecuben er av nogenlunde samme kvalitet som den orginale snes pad'en så er det en utmerket løsning. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 well jeg har logitech wingman gamedpad den ruler! både til å spille rom og nyere spill har ikke opdaget med det du mener for følsom. Ellers så kan du kjøpe en ps1 kontroler og sånn ps til usb adapter det skal funke fett. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Takk for svar. Jeg får "rote" litt rundt og se hva jeg finner. Denne f.eks ser ut til å kunne fungere helt topp med NES ROMS http://www.lik-sang.com/info.php?category=...oducts_id=2466& Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Dette hører hjemme under "Spill"-delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg