fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei designa dette bare for moroskyld men vis noen vil bygge den så versegod den hele veien rundt er riktig størelse som er plass til ATX kort og viften på toppen må dere antageligvis fikse litt på men diameteren for viften på toppen er 145mm Så vis noen vil/gidder og sette seg inn i prosjektet så versegod Slenger med et par bilder PS: ett stort grafikk kort og en big kjøler til cpu går inni der Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har litt lyst til å bygge det, liker designet, men pengene strekker ikke til for at jeg skal få råd Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Det dyreste blir glasset/plexi/lexan som er 378mm lang 316mm høy Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Nja, både maling/lakk og mdf koster også endel da + hovedkortbrett, vifter etc designet minnet meg litt om noe jeg satt å lekte meg med for noen år tilbake, frister litt å bygge dette, men har alt for mange ideer selv Endret 5. mars 2011 av GreenRay 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Ser ut som jeg tar meg jobben med dette i kunst og håndverks timen på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå