Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne passord-beskytte minnepinnen min. Men jeg vet desverre ikke hvordan dette skal gjøres.

Jeg vil gjerne at det skal vere så enkelt at man berre putter den inn, får opp en rute kvar man skal taste inn eit egendefinert passord.

Har søkt en del på nettet, og finner bare program kvar man kan sette passord på filer på maskinen..

Takk for svar.! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne passord-beskytte minnepinnen min. Men jeg vet desverre ikke hvordan dette skal gjøres.

Bruk programmet Truecrypt på minnepinnen. Det er iallefall min favoritt til kryptering.

Jeg vil gjerne at det skal vere så enkelt at man berre putter den inn, får opp en rute kvar man skal taste inn eit egendefinert passord.
Dersom du lager en snarvei på skrivebordet og tilbereder denne slik at TC kommer opp med passordboksen for det krypterte volumet du anga i snarveien, så er du egentlig bare et museklikk (dobbeltklikk) unna å få det til på denne måten.

Har søkt en del på nettet, og finner bare program kvar man kan sette passord på filer på maskinen..
Og grunnen til dette er at komersielle aktører som tar betalt for sine programer legger store ressurser for å få søkemotorene til å fremme deres websider når du søker etter programvare.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...