Delvis Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen andre som har prøvd Firefox 4? Den har sånn raskhet mer eller mindre som chrome og Opera. Og siden jeg bruker Firefox fast, ville jeg hatt den. Men hver gang maskinen starter på nytt, er den forrige ver. tilbake. Er det meningen det skal være sånn, eller er det noe som er feil? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Oppdatering: ser det at hver gang jeg klikker en link direkte fra Thynderbird, kommer 4 opp. Men når jeg lukker den og åpner på nytt, kommer den forrige (3.6.15) opp igjen. Ingen andre som har prøvd 4 beta? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Snarveien du bruker til å starte Firefox er opplagt rettet til standard installasjonsbane, mens Firefox 4 (beta) er installert i en annen mappe enn det en vanlig Fx-installasjon ville lagt seg i. Likevel har du satt Fx 4 som standard nettleser, derfor åpnes linker i Thunderbird i den. Løsning: Installér siste Firefox 4 release candidate, RC-versjoner legger seg nemlig i standard installasjonsmappe i motsetning til beta-versjoner edit: Obs! Dette vil overskrive installasjonen din av Firefox 3.6.x, men du vil beholde innstillinger. Endret 12. mars 2011 av hernil Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Det hjalp, mange takk Bedre Firefox nå med 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå