Gå til innhold

Hjelp til valg a tablet

Anbefalte innlegg

Heisann

Skal du til USA til sommern og tenkte kjøpe meg en table "over there"

Har egentlig ikke lyst på ipad, men 2ern ser unektelig kul ut.

Er det noen android tablets som jeg burde se på til sommern?

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreløbig ser Android-alternativene noe skrantne ut, de andre iPad-alternativene er nokså ubeskrevne blad. Det kommer sikkert til å komme gode alternativer om ikke alt for lenge, men for den iPad-averse ville ikke jeg gjort annet enn å vente foreløbig.

Lenke til kommentar

Foreløbig ser Android-alternativene noe skrantne ut, de andre iPad-alternativene er nokså ubeskrevne blad. Det kommer sikkert til å komme gode alternativer om ikke alt for lenge, men for den iPad-averse ville ikke jeg gjort annet enn å vente foreløbig.

Men det er jo ikke dumt å kjøpe seg en iPad 2?

Rask, høy oppløsning, lang batteritid, bra til film, du kan ta bilder, redigere filmene du filmer, lese bøker og aviser om det er det om å gjøre.

Og du kan jo t.o.m spille en del p den.

Kjøpte meg selv en ipod touch for mer enn 2 år siden med lader for 3k (16GB) og er fornøyd den dag idag, så tror nok på at h*n blir fornøyd, imed at iPad 2 koster vel kun rundt 2,5k i statene om jeg ikke tar helt feil?

Har selv noen i slekta som skal til Hawaii i påsken, der koster iPad 2 iallefall rundt 2,5k og har tenkt til å få dem til å kjøpe med det til meg.

Men ikke for å snakke off-topic her nå; men hvordan fungerer 3G greiene på iPad1/iPad 2? Sånn 10-20kr dagen med et abbonoment elns?

Men hvis du også vil ringe/sende mms/sms med tableten din kan du få en kopi av simkortet ditt og sette det inn i en galaxy tab fra samsung, litt mindre skjerm med sine 7'', men den skal vistnok støtte java og flash også trur jeg.

Er ikke ekspert på galaxy tab elr en elr annen fra LG, ikke satt meg SÅ^fælt inn i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...