HelenaN Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Takk for idag! Det ble en meget hyggelig tur til tross for at vi kun var tre voksne og en baby. "Intressant" vär fikk vi også. I den her tråden kan vi poste våre bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg var så vidt nede i byen en tur i dag og angret skikkelig på at jeg ikke tok med meg kameraet. Gleder meg til å se bildene dere tok. =) Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 "Intressant" vär fikk vi også. Schizofrent vær er vel mer passende. Oscillerte mellom full vinter og full sommer hvert 5 min. Satser på at neste helg blir bra. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Jeg synes at väret var skikkelig kult! Tror jeg hadde dratt på fototur selv om det ikke hadde värt fototrefflördag. Her er noen av mine bilder. Det ble altfor mange med E-PL2s pinhole art filter (og det passer selvfölgelig ikke alle typer av motiver), men det blir lett sånn når man har noe nytt å leke med... Neste gang jeg bruker art filter skal jeg ta RAW + JPG så har jeg en vanlig bild også. Endret 6. mars 2011 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Takk for hyggelig tur.Det er et spennende område som vi gjerne kan ta som mål en gang til. Kafe i Rockheim var også utmerket. Mange hilsen, Hagen 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dere greide det denne gangen også...å samle noen fine motiver. (Tror det er første gang jeg ikke er med når jeg var hjemme....skal prøve å være med på det meste) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå