exoonor Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Heisann store og små Jeg har nå begynt endel med PhotoShop CS4! Også lurer jeg på om hva jeg kan gjøre for bedre bilder? ( altså jeg lager Wallpapers, signaturer, avatars O.V.S ) -Mye/Lite C4D -Mørkt/lyst -Farger ( som blender ) ( Gjerne legg til noen tøffe tutorials! Gjerne om Smudging! ) Søker hjelp lettere sagt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det beste er å gjøre alt på forhånd dvs. strebe etter og ta bildet mest mulig perfekt i utgangspunktet, og det optimale er å gjøre minst mulig i etterkant. Kjøp deg ei god bok om fotografering så er du et skritt nærmere nirvana Jeg har brukt endel plugins og presets til LR3 for og få spesielle type bilder men du kan gjøre det samme i cs4. Lenke til kommentar
exoonor Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Det beste er å gjøre alt på forhånd dvs. strebe etter og ta bildet mest mulig perfekt i utgangspunktet, og det optimale er å gjøre minst mulig i etterkant. Kjøp deg ei god bok om fotografering så er du et skritt nærmere nirvana Jeg har brukt endel plugins og presets til LR3 for og få spesielle type bilder men du kan gjøre det samme i cs4. Jeg lager ikke bilder med mine foto bilder.. Men av evt. Wow chars, HoN folk og sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå