Arteju Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har en yamaha RX-V767 i bruk i hjemmekinoen min. Kun et stereo anlegg med et par B&W høyttalere. Som jeg bruker både som TV høyttalere når jeg ser tv. Og som høyttalere når jeg hører på musikk. Og i det siste har jeg fått det for meg at det hadde vært flott å kunne sett på TV (uten lyd fra TV.) Mens jeg lytter på musikk. Men har trykket litt. Og kan ikke helt si det ser ut som det er mulig. Man må velge kilde for å få noe action fra den kilden. Virker ikke som om man kan ta lyd fra den ene og bilde fra den andre kilden liksom. Noen som vet sikkert? Lenke til kommentar
kjetilgrindheim Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kva er tv-kilden din? Desom du har digitaltvboks kan du jo kople den direkte til tv'n med feks HDMI og bruke SPDIF (koax/optisk) fra digitaltvboksen til forsterkeren. Så stiller velger du berre stereo (eller den inngangen du har koblet musikkkilden din til) på forsterkaren. Og vips....musikk og tv på samme tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå