Ursa Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei Tittel sier det meste. Jeg veit at jeg har betalt for lite skatt for i fjor, og lurer på om jeg bare bør betale disse inn med en gang eller vente på skattesmellen senere i år? Morarenter startet vel den 1. januar å løpe? Dvs de er i gang allerede? Eller er det mer gunstig å ha pengene på høyrentekonto til man evt. får krav om å betale dette? På forhånd mange takk for svar Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er ingen grunn til å betale restskatten før slutten av mai. Den 31. mai var fristen for å slippe renter på restskatten i 2010. Regner med at det er det samme i år. Så du bør ha pengene på konto til slutten av mai, og betale restskatten da. Hvis du venter til kravet kommmer blir det litt dyrere. 1 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kan bekrefte at det er 31.Mai siden jeg nettopp sjekket det selv. http://www.skatteetaten.no/no/Artikler/2008/Betal-restskatten-innen-31-mai/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå