ltdata Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bør jeg installere en ekstra brannmur i tillegg til den jeg har i windows 7? Hvis ja, bør jeg da deaktivere win 7 sin egen brannmur? Hvilke er de beste gratis brannmur programmene nå for tiden? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 min er også på nesten hele døgnet. Surfer ikke på noen risky sider. kan man merke om noen har brutt seg inn på pcen forresten? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 mange vil garantert si det er idiotisk, men aldri hatt noen problemer med det:) Er nok nettopp fordi du ikke bruker brannmur at du "vet" du ikke har noen problemer med det... Men nei, WIndows sin brannmur er bra nok for de fleste. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå