opresterud Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Min et år gamle Touch Pro2 har kun vært belemret av problemer, og må skifte. Kravet mitt er tastatur og gode muligheter for mail (Exchange) og web browsing. Og SMS + ringing må også fungere smertefritt (noe man skulle tro er gitt - men TP2 har vist at det ikke er tilfelle..) Er HTC Desire Z noe å satse på? Finnes det andre alternativer med Android? Hva med Nokia E7? (ulempe med E7 er støtte for kun en Exchange konto - noe som kan være nyttig for meg med Android) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Desire Z er et veldig godt alternativ om du ser etter Android-telefon med tastatur. Den blir oppdatert til Android 2.3 i andre kvartal i år, så den er ikke helt utdatert heller. Telefonen har god ytelse, men jeg vet ikke hvor stabil den er eller hvor god batterilevetid den har. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Nokia kjører jo symbian som er et ganske utdatert os i forhold til android og ios, så Desire Z er nok den beste telefonen med tastatur på markedet for tiden. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har en Desire Z.. prøvde aldri Pro2 i mer enn noen dager, men jeg tror ikke du blir skuffet Har sålangt ikke opplevd noen vedvarende problemer! Digg å bruke web på Z, fordi du får virkelig utnyttet fullskjermen mens du bruker tastaturet.. sms og ringing fungerer fint, til og med når du lar telefonen koble kontaktene dine med facebookprofilene deres slik at du får bilder av dem opp i sms/telefonmodus Exchange kan jeg ikke si noe om, dog, for det bruker jeg ikke.. lykke til med valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå