sajjo187 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei! Jeg har GTA San Andreas på pcen min, men da jeg åpner gta_sa.exe så vil ikke spillet åpne seg. Ingenting skjer. Markeringspilen viser seg som "working/optatt" i noen sekunder og etter det skjer ingenting. Prosessen er forsat i oppgavebehandling. Det blir også laget en mappe i Mine Dokumenter som heter "GTA San andreas User files", men spillet åpner seg ikke. Jeg har Standard VGA Graphics Adapter i Windows 7, og har ikke så bra grafikk-kort. Men vet dere også om et program der man kan spille spill uten grafikk-kort? Hørte at det går ann! Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 tviler sterkt på at du kan spille gta sa uten grafikk-kort, men det første jeg kan tenke på er kanskje oppdatere grafikk-kort eller kanskje kjøre det i kompabilitets modus og kjøre som administrator. Hvis ingen av de virker så kan du google problemet. Lenke til kommentar
EmoPunky Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hadde det sammen problemet før, men nå er det putselig ok igjen :S wierd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå