sajjo187 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei! Jeg har en .avi film og norsk undertekst (srt). Dette har funket før, men nå vil filmen ikke vise underteksten. Når jeg høyreklikker og velger Video>Subtitle Track så er "Track 1" der, men den vises ikke. Jeg har også prøvd å nulstille instillingene, men det hjelper ikke? Hva kan jeg gjøre? Takker for svar Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Når jeg pleier å ha undertekst på .avi, så gir jeg underteksten samme navn som filmen. Eks: Filmen heter heipådeg.avi - underteksten skal da hete heipådeg.srt Vet ikke om det blir noen forskjell for deg, men da SKAL underteksten komme inn i filmen. Har du problemer med alle undertekster for tiden, eller bare på denne filmen? Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Prøv å kall subtitlen akkurat det samme som filmen, da vil den starte når du starter filmen Du kan også prøve å laste ned en annen subtitle. Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Når jeg pleier å ha undertekst på .avi, så gir jeg underteksten samme navn som filmen. Eks: Filmen heter heipådeg.avi - underteksten skal da hete heipådeg.srt Vet ikke om det blir noen forskjell for deg, men da SKAL underteksten komme inn i filmen. Har du problemer med alle undertekster for tiden, eller bare på denne filmen? Ja, jeg har også samme navn på filmen og underteksten, men det vil heller ikke vise seg. Og hvis jeg spille rav en DVD film, og velger eks. norsk udnertekst, davises det, men det er bare på .avi og .srt filen (så langt har jeg isåfall merket! Vet ikke om problemet også er i andre formater) Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Prøv å kall subtitlen akkurat det samme som filmen, da vil den starte når du starter filmen Du kan også prøve å laste ned en annen subtitle. Ja jeg har samme navn på filene, men det vises ikke når jeg spiller av filmen. Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har også prøvd å reinstallere programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå