RasmusKRiis Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Hva synes dere? 1/200 sec f/5.6 ISO 100 Endret 5. mars 2011 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Hva synes dere? 1/200 sec f/5.6 ISO 100 Likte bilde og komposisjonen. Men bakgrunnen ødelegger. Følger du linjene til høyre skulder så leder den rett inn i den rotete bakgrunnen. Syns kanskje venstre siden av ansiktet ble litt for lyst Mulig det hadde vært bedre med litt lengre lukkertid og litt mindre lys? Vet ikke. Endret 5. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Rotete bakgrunn?? Jeg ser en ensfarvet, mørk gråblå bakgrunn. Synes bakgrunn og farger er ok, men hadde nok tatt med "topplokket" også. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Rotete bakgrunn?? Jeg ser en ensfarvet, mørk gråblå bakgrunn. Synes bakgrunn og farger er ok, men hadde nok tatt med "topplokket" også. Oja ser egentlig den, men prøvde på noe nytt. Men er det helt på jorde med at jeg har croppa hode? Endret 5. mars 2011 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Rotete bakgrunn?? Jeg ser en ensfarvet, mørk gråblå bakgrunn. Synes bakgrunn og farger er ok, men hadde nok tatt med "topplokket" også. Jeg mente ikke rotete i forhold til ting, men at det er ganske store sprang i fargene og de tar fokus. Kan være noe som kommer pga bildebehandling eller jpg. Men bakgrunnen kan fikses i et bilderedigeringsprogram. Når det gjelder topplokket så syns ikke jeg det gjorde noe her. Det passer med at komposisjonen ligger på venstre side, syns jeg IMHO. Endret 5. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Rotete bakgrunn?? Jeg ser en ensfarvet, mørk gråblå bakgrunn. Synes bakgrunn og farger er ok, men hadde nok tatt med "topplokket" også. Oja ser egentlig den, men prøvde på noe nytt. Men er det helt på jorde med at jeg har croppa hode? Smak og behag, jeg ville tatt med hele hodet. Kommentaren min om "rotete bakgrunn" betydde at jeg ser ikke rotet. Synes bakgrunnen er ren og mørk blå. Og det synes jeg er fint og nøytralt. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fin stofflighet i tøyet Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Dristig crop, men jeg liker den. Synes bakgrunnen er ok, helt grei portrettbakgrunn. Synes hodet ser litt deformert ut, noe som kan stemme med vidvinkelen som er brukt. Lyset synes jeg er ok. Alt i alt et bra portrett. Endret 10. mars 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå