Dritil Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei. Er lei av å laste ned filmer og se på de på min bærbare, så er det mulig å laste de over på en ekstern harddisk og koble den til TVen? Hva slags kabel skal man bruke fra harddisken til TVen, og hvilket format må nedlastningen være på? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er umulig å si med mindre du forteller oss hva slags TV du har. Lenke til kommentar
Dritil Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Har en flatskjerm av noe slag.. Er vel usb-innganger på den Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har en flatskjerm av noe slag.. Er vel usb-innganger på den Da prøver du en harddisk med USB-utgang. Format må du nesten bare prøve deg frem på, ettersom du ikke klarer å finne TVens merke eller modell. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har du PS3? Isåfall kan du bruke PS3 Media Server. Gratis og veldig enkel programvare, fungerer så lenge du er på samme nettet som PS3'en. Kan enkelt bestemme hvilke mapper som skal deles via nettet også Lenke til kommentar
Dritil Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) TVen er en Toshiba Regza og den har ikke USB-innganger, kun HMDI. Får man kjøpt eksterne harddisker med HDMI-kabel? Edit: Fant denne harddisken: http://www.scandinavianphoto.no/product/item.aspx?iid=9072076 Er det noen andre harddisker dere vil anbefale, som kanskje også er litt rimeligere? Kvalitet før pris uansett da. Endret 8. mars 2011 av Dritil Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er lei av å laste ned filmer og se på de på min bærbare Hva med å kjøpe eller leie filmene og bruke en DVD- eller Bluray-spiller...? 1 Lenke til kommentar
Dritil Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Er lei av å laste ned filmer og se på de på min bærbare Hva med å kjøpe eller leie filmene og bruke en DVD- eller Bluray-spiller...? Betaler da for internett.. hvorfor ikke utnytte det maksimalt? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå