AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Heioghopp! Har møtt nettopp møtt en herlig jente, vi har vært hos hverandre flere ganger og har gjort det meste rent fysisk. Jeg liker å gjøre litt små-spontane ting og tenkte å sende f.eks en blomst til jobben hennes men jeg er usikker på om dette vil "skremme" henne bort? Ikke noe "JEG VIL GIFTE MEG MED DEG"-rose, men rett og slett bare en "hei på deg!"-rose. Hvordan ville dere jenter reagert dersom en fyr dere likte (jeg vet hun liker meg) sendte en blomst til jobben deres f.eks når dere bare har vært ordentlig sammen ca. 3 ganger? Vil dere bli "skremt"? Lenke til kommentar
slacky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Å sende rose til a på jobben hennes kan virke skremmende, tviler på at det er det smartest movet Tenker det er bedre om du sender de hjem til henne, eller leverer dem personlig (hjemme til henne). Endret 20. mars 2017 av slacky Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor på jobben. Jeg ville ikke hatt noe blomster til jobben min. Send hjem til henne i stedet. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor skal du sende henne blomster in the first place? Vent til dere har blitt sammen. 1 Lenke til kommentar
megirl Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg ville ha blitt litt flau om det dukket opp personlige oppmerksomheter på jobben. Kan du ikke heller gi henne en blomst eller ei rose neste gang dere møtes? Det høres veldig koselig og omtenksomt ut Lenke til kommentar
aneias Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hadde skremt bort meg hvertfall.. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kan nok skremme bort jenter, vent litt og se? Og jeg ville for all del ikke sendt til jobben, da det nok kan bli litt flaut for jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå