Kynxx Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg må si jeg likte bildet i toppen av artikkelen meget bra. Jeg skulle ønske flere sjåfører hadde det uttrykket bak rattet uansett tid på døgnet. ubetalelig Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nå trenger vi bare litt bedre kvalitet på HUDs, så er problemet løst... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Arsæll med nok en fantastisk copy-paste-artikkel. Det er stor forskjell på 19 personer og 19 prosent forresten... Tror Arsæll kunne gjort det bedre hos iTAvisen... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Artikkelen viser jo bare at det er et marked for en slik allikevel! Lenke til kommentar
S!D Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor kjører han mens han surfer? Roaming-kostnadene blir jo skyhøye. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 I smell bullshit! Om det hadde vert så inmarrrri populært så hadde jeg sett en eller annen gjøre det en gang. Har aldri sett dette bli gjort av noen. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 «I tillegg sa de fleste at de brukte nettet dersom de kjørte alene, i dagslys eller på lange kjøreturer.» Lange kjøreturer ja. Den typen hvor man allerede blir sliten og ukonsentrert? Sånn uten å ha Internett å bekymre seg over i tillegg? Uvitende pappskaller. Matsemats: Tipper mange bruker telefon. I tillegg til at du ikke ser på dem så veldig mye. I tillegg til at 1 av 4 har innrømmet at de gjør det. Betyr ikke at de gjør det hele tiden. Jeg ser forøvrig ofte folk som ikke bruker handsfree (ikke at den siste biten spesifiserer dét engang.). Det kan også være mer populært i t.d. USA enn der du vimser rundt (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå