abene Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 En amerikanske undersøkelse avslører risikosport blant sjåfører, og situasjonen er ikke stort bedre i Norge. Les mer Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Um. 19 av 912 er 2%, ikke 20%. I følge kilden svarte 19% av de 912. Endret 5. mars 2011 av Drømmemannen Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Å surfe mens man kjører bil, er galskap! 2 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) 25252525 Endret 31. oktober 2017 av Tecfan 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 [irony] Å nei!. Han skrev faktisk personer istedet for prosent!. Dette er helt skandaløst!. [/irony] Det er ganske oppsiktsvekkende at folk faktisk bruker facebook o.l. mens de kjører. Jeg ser hvor navigasjon og tildels e-post kan komme inn i bildet. Men facebook og generell surfing, det er noe som absolutt kan vente til man har stoppet. Når det er sagt så har jeg surfet på nettet i bilen for å finne fergeruter og veien videre, men jeg har alltid stoppet når jeg har gjort det. Noe som kanskje har en sammenheng med at det er nesten umulig å surfe med en hånd på telefonen jeg har. Lenke til kommentar
abene Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Arsæll med nok en fantastisk copy-paste-artikkel. Det er stor forskjell på 19 personer og 19 prosent forresten... Takk for kommentarene. Jeg må ha surfet mens jeg skrev saken 2 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 SURFE mens man kjører? Idioti. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hender at jeg sjekker om jeg har fått noen varslinger på face mens jeg kjører. Har jeg fått det så ser jeg på disse når jeg stopper. Vil ikke kalle dette for surfing. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hender at jeg sjekker om jeg har fått noen varslinger på face mens jeg kjører. Har jeg fått det så ser jeg på disse når jeg stopper. Vil ikke kalle dette for surfing. Litt trist å være så avhengig av FB? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hender at jeg sjekker om jeg har fått noen varslinger på face mens jeg kjører. Har jeg fått det så ser jeg på disse når jeg stopper. Vil ikke kalle dette for surfing. Hvorfor ikke vente med å sjekke til du faktisk stopper? Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det kunne jo hende noen hadde lagt ut bilder fra festen sist helg. Slikt må sjekkes umiddelbart! Tenk om bildene ikke er tatt fra din beste side! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det kunne jo hende noen hadde lagt ut bilder fra festen sist helg. Slikt må sjekkes umiddelbart! Tenk om bildene ikke er tatt fra din beste side! Ja, huff. Tenk om noe slikt hadde fått ligge ute. Nei, skjønner han godt jeg, man må jo sikre seg at dårlige bilder blir untagget så fort som mulig. Og det å kjøre bil er jo så enkelt, man trenger jo ikke hender til det, så mens han skjekker FB så kan han jo like gjerne barbere seg, spise litt og få med seg nyhetene. Det er jo bare å stoppe hvis det skulle skje noe. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det hender faktisk at jeg tar opp laptopen når jeg står på rødt lys. Da for å navigere. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det å se på laptopen når man står stille er noe annet enn å bruke den mens bilene beveger seg framover. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Arsæll, protip: Etter å ha googletranslatet artikkelen, er det matnyttig å korrekturlese resultatet. Denne artikkelen var det latterlig mange åpenbare maskinoversatte tabber. Leser du artiklene før du publiserer? Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Protip: Send PM i stedet for å forsøple alle artiklers diskusjonsdel med pedantisk piss. 2 Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det levnes liten tvil om at førerkortet deles ut for ukritisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå