GrandCougar Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har et lite (men forferdelig irriterende) problem. Min DHD vil ikke laste ned apps fra Android Market lengre. Den blir stuck på "starter nedlasting", og den blir ikke lastet ned, selv om jeg pröver i en time. Har värt innom på en del engelske forum der MANGE andre har samme problem, men de lösningene som de har prövd funket ikke for meg. Ting jeg har prövd: - Logge inn på Google Talk: det funker ikke å logge inn med appen som kom med telefonen, så har prövd på gjennom Windows i stedet. FUNKET IKKE Ser ut som om denne lösningen funket for folk flest, men ikke meg, siden jeg ikke får logget inn på GTalk via mobilen min. - Uninstallere updates fra Marked (slik at man må godta brukerbetingelsene en gang til), avsluttet GTalk og Gmail. FUNKET IKKE - Pröve å endre innstillinger på GMail, som å endre fra [email protected] til [email protected] (vet ikke helt om jeg fikk det skikkelig til). FUNKET IKKE - Slette gamle apps slik at jeg får mere minne. FUNKET IKKE - Ta inn og ut batteri + sim-kort. FUNKET IKKE Er det noen av dere som har samme problem? Hvis dere kunne hjulpet meg så hadde jeg värt veldig takknemmelig! Har forövrig ikke prövd en "hard reset", "factory reset" eller lignende, for er redd for at noe galt skal skje mobilen min. Men muligens er det dette jeg må gjöre for å få det til å funke...? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Gå til instillinger/Applikasjoner/administrer applikasjoner/marked Velg så fjern data og fjern hurtiglager. Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Gå til instillinger/Applikasjoner/administrer applikasjoner/marked Velg så fjern data og fjern hurtiglager. Takk for svar, men det funket dessverre ikke. Dette problemet begynte for rundt 2mnd siden, så er litt lei av Market og google.... Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du har vel kanskje prøvd,men..sett den i flymodus eller start på nytt..hvis ingen ting hjelper kan det hende du må sende den inn til service Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Så ikke toppen av forum før jeg postet ..hvis du tar en factory reset,så vil du miste alle meldinger..telefon loggen og kontakter lagret på tlf men, du kan ta kopi av kontakter..trykk på mer i tlf listen og eksporter kontakter til minnekort..du kan også lagre innstillinger.gå på innstillinger personvern huk av sikkerhetskopier og auto gjenoppretting..da vil alle innstillinger være de samme når du har logget inn etter fabrikkinnstillinger er gjort lykke til Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Så ikke toppen av forum før jeg postet ..hvis du tar en factory reset,så vil du miste alle meldinger..telefon loggen og kontakter lagret på tlf men, du kan ta kopi av kontakter..trykk på mer i tlf listen og eksporter kontakter til minnekort..du kan også lagre innstillinger.gå på innstillinger personvern huk av sikkerhetskopier og auto gjenoppretting..da vil alle innstillinger være de samme når du har logget inn etter fabrikkinnstillinger er gjort lykke til Takk for svar! Ser ut til at jeg mA ty til factory reset, ja. Men er litt redd for A gjQre det akkurat nA, siden jeg er i utlandet i 2mnder... Vaert veldig trist om mobilen skulle fucke seg skikkelig opp hvis jeg gjorde en reset, men fAr vel bare gjQre det. Tror forQvrig selv at dette kan vaere lQsningen, for jeg har prQvd de andre lQsningene, og ingen ga resultat. Kan ogsA ha seg at jeg har prQvd A slette applikasjoner som var pre-installed pA mobilen, slik at systemet fucket seg opp elns... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 kanskje det ikke virker for at du er i utlandet. eller mer spesifikt i det landet du er i. Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Problemet begynte fQr jeg reiste fra Norge, sA det er nok ikke grunnen. Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Kan nA melde at factory reset ikke funket for meg :/ Funker Google Talk hos dere? Hos meg sA logger den aldri inn, fAr feilmelding: kan ikke koble til, prQv igjen senere... Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kan nA melde at factory reset ikke funket for meg :/ Funker Google Talk hos dere? Hos meg sA logger den aldri inn, fAr feilmelding: kan ikke koble til, prQv igjen senere... send den inn når du komme hjem..høres ut som det er hovedkortet..skriv litt om hva som er problemet også..da får du en tlf som fungerer hvertfall:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå