ostov Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har tenkt å bygge pc på psdata. Hvor lang tid tar det? Mener med byggingen og at de får sent den ut. ostov Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 PS er kjappe til å sende etter det jeg har erfart. Hvor lang tid de bruker på å bygge vet jeg ikke men du kan jo bare sende de en mail å spørre. Dersom du ikke har alt for mange tommeltotter er det ganske enkelt å sette den sammen og du finner masse guider for det på nettet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Slå på tråden til dem så får du snakke med dem som bygger maskinen, da får du sikkert en nøyaktig dato,normalt bruker dem å vere raske. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Okei. vet derre om de er inne på lørdagen? (kan jeg ringe dem da?) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Okei. vet derre om de er inne på lørdagen? (kan jeg ringe dem da?) Jeg tror det, men jeg er ikke helt sikker. Komplett.no skal bruke mindre enn 7 virkedager (de brukte 5 virkedager) før pcen blir sendt. Tipper at PSdata ligger på omtrent samme leveringstid, men husk at det er sommer nå, og da tar bestillinger ol. gjerne litt lengre tid. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Er det sånn at de holder til i arendal? Jeg bor en halvtime vekke fra kr.sand. Hvis de bygger den på en dag kan jeg jo bare hente den der? Jeg må vel (bølle)ringe i morra ostov Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Nei, du kan ikke hente den der. Alt går kun via web Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå