Fizzle Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Heisann. Jeg er en gutt på 16 år som for ikke så lenge siden fikk øye på en stillingsannonse på "Finn.no" som vakte min interesse. Jeg legger derfor ut min CV og søknad her slik at jeg kan få noen tips. Keep in mind at jeg ikke søker på en jobb som rakettforsker, men som hjelpearbeider på et bakeri. CV Navn:.........................xxxxx xxxxxxx Adresse:....................xxxxxx 10, xxxx Kristiansund N Telefon:.....................xxxxxxxx E-post:[email protected] Fødselsdato:.............xx.xx.xxxx. Utdanning: 2010/2011: Vg1 Elektrofag, Kristiansund Videregående Skole. 2009/2010: xxxxxxx ungdomsskole 2008/2009: xxxxxxx ungdomsskole 2007/2008: xxxxxxx ungdomsskole Arbeidserfaring: Hadde i 2009 arbeidsuke gjennom skolen hvor jeg jobbet på Rema1000 som butikkassistent. Fritidsaktiviteter: I fritiden min liker jeg å være med mine venner og familie, og spille fotball. Det hender også at jeg finner meg selv foran datamaskinen i ny og ne. Sertifikater: Klasse A1 Språk: Norsk (flytende) Engelsk (flytende) Søknad xxxxx xxxxxxx xxxxxx 10 xxxx Kristiansund N................................................................05.03.2011 Tore Fagerlie Nedre Enggate 9 6509, Kristiansund N. Jeg viser til annonsen på nettsiden "deltidsjobb.no" der du ber om en assistent som kan stille opp på lørdager og etter skoletid hos Tor Sevaldsen. Jeg er en 16 år gammel gutt som for tiden holder på med mitt første år på Kristiansund videregående skole. Jeg er på vei mot en utdannelse innenfor den maritime retningen, men jeg har ikke helt bestemt meg enda. Jeg sender denne søknaden til deg fordi jeg virkelig vil begynne å arbeide og få litt erfaring. Ved å få denne jobben håper jeg å kunne tjene litt penger, men viktigst, få litt arbeidserfaring. Jeg er veldig fleksibel, og ettersom jeg har et sertifikat, kan jeg møte opp på jobb på kort varsel. Jeg ser frem til å høre fra deg. xxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx Her har dere altså min søknad og CV. Jeg har også et par spørsmål: 1. Bør jeg skrive ned ungdomsskole årene slik som jeg har gjort, eller? 2. Øverst på søknaden, bør jeg ha med navnet på kontaktpersonen for stillingen, eller navnet på butikken? 3. Bør jeg ha med litt mer informasjon om meg som person i CV'n? Jeg har jo skrevet at jeg er fleksibel i søknaden, men bør jeg ha med litt informasjon i CV'n? 4. Jeg ville satt pris på om dere der ute kommer med litt generelle tips. Tusen takk Lenke til kommentar
DaddyGiraffe Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) 1. Kan ikke skade, ser ryddig og oversiktlig ut. 2. Skriv f.eks. "Baker Brun ved Ola Nordmann". 3. Slik jeg ser det trenger du ikke skrive mer om deg som person. 4. Et tips er å ligge ved et fint bilde av deg selv. Det er alltid greit å ha et ansikt på en person man leser om. Legg selvfølgelig også med et vitnemål fra ungdomsskole. + evt. referansepersoner. Endret 5. mars 2011 av DaddyGiraffe Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Kan jeg sende denne CV'n + søknaden på e - mailen som ble oppgitt i stillingsannonsen istedenfor å registrere meg hos manpower, for så å sende inn søknad osv? Tror ikke jeg som 16 åring bør registrere meg hos Manpower etc?? Hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå