swaisi Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Windows lar seg ikke slå av, kan noen hjelpe meg??? Jeg har ikke gjort noe endringer eller noe. men bare trykker start -> avslutt ->slå av maskinen. Men ingenting skjer.... Jeg håper noen kan hjelpe meg, for jeg må holde inne av/på-knappen i tre sekunder før den slår jeg av, og når jeg starter må jeg vente på den trege feilrettingsprogrammet som kommer opp.. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 se om du har noen konflikter i enhetsbehandling. Husk og "vis skjulte enheter". men I singnaturen din står det WinME... har du oppgradert? I så fall vil jeg anbefale å ta en "clean" install. Lenke til kommentar
swaisi Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 nope. ingen feil. Jeg skjønner ikke....... Det har skjedd på den bærbare også..... At det går ann......... Kan ingen hjelpe meg????? Jeg ringer IKKKKE til microsoft eleler HP support. Jeg har brukt nok penger på den dritten!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 800 nummeret er vel gratis. husker noe om "cdbrennings plugin" til wmp kunne gjøre dette i windows. så hvis du uninstalla den,så gikk det fint. men saken er at jeg ikke husker om det var in win2k eller xp Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Prøv å hold en litt mer rolig tone og slutt med alle utropstegne, særlig i topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg